نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز برگزار شد

در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، در خصوص طرح "نماد"، بحث و تبادل نظر شد.

البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: مجتبی عبدالهی استاندار البرز، در این نشست اظهار کرد: جایگاه آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است که در استان البرز در ابعاد مختلف به صورت ویژه و تخصصی مورد توجه قرار دارد.
وی افزود: طرح نماد "نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان"، مسائل اجتماعی و مراقبتی را با نگاه پرورشی و تربیتی مورد توجه دارد.
استاندار البرز گفت: این امر در استان البرز با توجه به اینکه بیش از 520 هزار دانش آموز را در بر دارد، باید با اهتمام و برنامه‌ریزی دقیقی اجرایی شود.
عبداللهی افزود: بر این اساس ضرورت دارد طرح نماد با محوریت برنامه ریزی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان، رسیدگی به دانش‌آموزان در معرض آسیب و آسیب‌دیدگان دنبال شود.
وی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مدیران مربوطه و صاحب نظران بخش های اجتماعی و فرهنگی می‌تواند تاثیر بسزایی در تصمیم‌سازی و اجرای اهداف داشته باشد.
استاندار عنوان کرد: باید ابزار، امکانات و فضاهایی که می توان در این امر مورد بهره برداری قرار داد، احصا شود و نقش متولیان فرهنگی و اجتماعی استان در این برنامه مشخص شود.
غلامرضا درکتانیان، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز ضمن حضور در این نشست، به ایراد سخن پرداخت و پیشنهاد جلب و جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش را ارائه نمود.
درکتانیان، همچنین از دستگاه‌های فرهنگی استان، برنامه ریزی برای انجام امور مربوط به برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را خواستار شد.











 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات