printlogo


نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز برگزار شد
نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز برگزار شد
کد خبر: 17176
در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، در خصوص طرح "نماد"، بحث و تبادل نظر شد.
البرز- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نوشت: مجتبی عبدالهی استاندار البرز، در این نشست اظهار کرد: جایگاه آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است که در استان البرز در ابعاد مختلف به صورت ویژه و تخصصی مورد توجه قرار دارد.
وی افزود: طرح نماد "نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان"، مسائل اجتماعی و مراقبتی را با نگاه پرورشی و تربیتی مورد توجه دارد.
استاندار البرز گفت: این امر در استان البرز با توجه به اینکه بیش از 520 هزار دانش آموز را در بر دارد، باید با اهتمام و برنامه‌ریزی دقیقی اجرایی شود.
عبداللهی افزود: بر این اساس ضرورت دارد طرح نماد با محوریت برنامه ریزی جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای دانش‌آموزان، رسیدگی به دانش‌آموزان در معرض آسیب و آسیب‌دیدگان دنبال شود.
وی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت مدیران مربوطه و صاحب نظران بخش های اجتماعی و فرهنگی می‌تواند تاثیر بسزایی در تصمیم‌سازی و اجرای اهداف داشته باشد.
استاندار عنوان کرد: باید ابزار، امکانات و فضاهایی که می توان در این امر مورد بهره برداری قرار داد، احصا شود و نقش متولیان فرهنگی و اجتماعی استان در این برنامه مشخص شود.
غلامرضا درکتانیان، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز نیز ضمن حضور در این نشست، به ایراد سخن پرداخت و پیشنهاد جلب و جذب مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش را ارائه نمود.
درکتانیان، همچنین از دستگاه‌های فرهنگی استان، برنامه ریزی برای انجام امور مربوط به برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور را خواستار شد.











 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/17176