printlogo


۳۶ اردوی جهادی در استان البرز آغاز شد
۳۶ اردوی جهادی در استان البرز آغاز شد
کد خبر: 17083
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز از آغاز ۳۶ اردوی جهادی دراین استان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.
البرز- رمزگشانیوز؛ سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار افزود: برپایی اردوهای جهادی پزشکی، فرهنگی، محرومیت زدایی از مهمترین برنامه‌های جهادگران بسیجی در هفته دفاع مقدس است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز بیان کرد: همچنین بازسازی، بهسازی و رنگ آمیزی مدارس، بازسازی و احداث خانه محرومان، معاینه و درمان بیماران کم برخوردار، توزیع بسته‌های معیشتی و برپایی نشست های تبیینی پیرامون فرهنگ و معارف شهدا از مهمترین برنامه‌های جهادگران بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس بوده است .

عملیات اجرایی پروژه جهاد آبرسانی در روستای تکه ناوه طالقان به پایان رسید 
فلاحتکار یادآورشد: همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس با همت جهادگران بسیجی عملیات اجرایی پروژه جهاد آبرسانی در روستای تکه ناوه طالقان به پایان رسید.
وی گفت: مخزن ۲۰۰ هزار لیتری (۲۰۰ متر مکعبی) روستای تکه ناوه طالقان با پایان عملیات بتن‌ریزی تکمیل شد.
وی تاکید کرد: گروه های جهادی به جهت صعب العبور بودن مسیر روستا مصالح ساختمانی را در بخشی از این مسیر به صورت دستی به محل اجرای پروژه انتقال داده اند و برای دسترسی به برق نسبت به ایجاد ۲۵۰ متر خط انتقال برق اقدام کردند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان البرز اضافه کرد: این پروژه با همت جهادگران بسیجی با یک سوم هزینه و زمان اعلام شده توسط بخش خصوصی و تنها با هزینه هزینه ۱۶ میلیارد ریال اجرایی شده است.








 
لینک مطلب: http://ramzgoshanews.ir/News/item/17083