دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

پیوست عدالت در اولویت‌های کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیوست عدالت برای همه بخش‌ها، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و اجرای قوانین خوبی مانند حمایت از معلولان و سه‌جانبه‌گرایی (همکاری دولت، کارفرمایان و کارگران) از جمله اولویت‌های کاری این وزارت است.

اقتصادی- رمزگشانیوز؛ صدا و سیما نوشت: احمد میدری درباره اولویت‌های کاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت چهاردهم، اظهار کرد: اجرای قانون برنامه هفتم که در آن برای بخش‌های مختلف وزارتخانه، احکام روشنی تصویب شده، از اولویت‌های کاری است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: پیوست عدالت که مقام معظم رهبری در ۶ شهریور ۱۴۰۰ نیز بر آن تأکید فرموده بودند، اهمیت دارد که از اندیشکده‌های مختلف دعوت کرده‌ایم تا درباره این موضوع بسیار گسترده به ما کمک کنند.
 میدری گفت: همه بخش‌ها از مسکن، راه، آموزش، بهداشت تا دیگر موضوعات، باید پیوست عدالت داشته باشند و این کار بسیار مهم است که موجب کارآمدی نظام می‌شود و کار‌های دولت را اثربخش‌تر خواهد کرد؛ این اولویت پژوهشی و زیرساختی است که انجام می‌دهیم.
 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و پرداخت مطالبات به‌حق این عزیزان نیز نشست‌هایی، برگزار و اجرای آن را به‌طور دقیق بررسی می‌کنیم تا به اطلاع این عزیزان برسد.
 میدری تصریح کرد: قوانین خوبی که اجرا نشده‌اند، مانند حمایت از معلولان، سه‌جانبه‌گرایی (همکاری دولت، کارفرمایان و کارگران) و بسیاری از اصول در برنامه هفتم، مانند احراز صلاحیت برای شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از اولویت‌های کاری است که کارگروه‌های مختلفی برای آن تشکیل داده‌ایم.









 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات