دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

نتایج کاروان ایران در روز ۱۴ المپیک

پایان تلخ یزدانی با مدال نقره

ورزشکاران ایران در چهاردهمین روز المپیک پاریس در سه رشته به مصاف رقبا رفتند.

ورزشی- رمزگشانیوز؛ ایسنا نوشت: جمعه در چهاردهمین روز المپیک ۲۰۲۴ پاریس ورزشکاران ایران در سه رشته تکواندو، کشتی ‌آزاد و وزنه‌برداری به مصاف رقبا رفتند.
حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم در شرایطی که از ناحیه کتف شدیدا دچار آسیب دیدگی شده بود، نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.
در این روز مهران برخورداری نیز با برتری برابر حریفانش به فینال تکواندو وزن ۸۰- کیلوگرم رسید.
امیرحسین زارع هم توانست در سنگین وزن کشتی آزاد به فینال برسد اما یونس امامی در یک چهارم نهایی برابر حریفش شکست خورد و از المپیک حذف شد.

نتایج ورزشکاران ایران به شرح زیر است:
تکواندو

مهران برخورداری، ملی‌پوش سنگین وزن ایران، موفق شد در نخستین مبارزه خود به پیروزی دست یابد.
او در دومین مبارزه خود به مصاف سیمونه آلسیو از ایتالیا رفت و با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد. او در سومین مبارزه خود در مصاف با سئو گنوو با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد و فینالیست شد.

کشتی
یونس امامی، آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در دور نخست برابر فرانک چامیزو با نتیجه قاطع ۹ بر چهار به برتری رسید.
او در دومین‌ مبارزه برابر ندوم از گینه بیسائو ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد اما در مرحله بعد مقابل کایل دیک ضربه فنی شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند و حذف شد.
امیرحسین زارع، در دور نخست مقابل لازاریف از قرقیزستان با نتیجه قاطع پنج بر صفر به برتری رسید. زارع در دومین‌ مبارزه برابر آمارور دسی از کانادا با امتیاز ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.
او در سومین مبارزه مقابل طاها آکگل با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.
حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در شرایطی که در حین مبارزه فینال از ناحیه کتف شدیدا دچار آسیب دیدگی شده بود، نتیجه را به کشتی‌گیر روسی الاصل بلغارستان واگذار کرد و صاحب مدال نقره شد.

وزنه‌برداری
مصطفی جوادی در رقابت دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری در حرکت یک‌ضرب با رکورد ۱۶۸ کیلوگرم ششم شد. او در دوضرب با رکورد ۲۰۴ دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم برای گرفتن مدال برنز تلاش کرد و موفق به گرفتن آن نشد و پنجم شد.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات