چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳

نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد

نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برگزار و اعلام شد که بسته خدمات به ستادهای انتخاباتی ارائه می‌شود.

فناوری- رمزگشانیوز؛ مرکز ملی فضای مجازی نوشت: نخستین نشست ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با حضور اعضای ستاد و نمایندگان نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش از ظهر امروز (۲۳ خرداد) برگزار شد.
در این نشست، درباره ماموریت‌های این ستاد و همچنین بسته خدمات مرکز ملی فضای مجازی که قرار است به ستادها ارائه شود، توضیح داده شد.
ستاد انتخابات مرکز ملی فضای مجازی با توجه به نقش و اهمیت فضای مجازی، در تعامل با سکوها و پلتفرم‌های داخلی و زیرساخت‌های موجود در مرکز ملی فضای مجازی در این نشست به ستادهای کاندیداها خدمات مختلفی در حوزه‌های توزیع درست برنامه‌های کاندیداها، رصد و پایش فعالیت‌های انتخاباتی، استفاده از زیرساخت‌های فضای مجازی کشور در جهت ارتباط با مردم و. دسترسی‌هایی را ارائه کرد.
همچنین سامانه esetad.ir در راستای ارتباط دوسویه میان ستادهای نامزدها و همچنین هواداران معرفی شد که خدمات متنوعی از جمله دستیار هوشمند اختصاصی، نظرسنجی مردمی، سرویس پرداخت کمک‌های مردمی، سامانه‌های داده و رصد و... فراهم کرده است.
در این جلسه نسبت به مقررات گذاری فعالیت سکوها و درگاه‌های نشر برای پیشگیری و مقابله با رفتارهای مجرمانه، به خصوص انتشار اخبار خلاف واقع و کذب نسبت به کاندیداها نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نیز در این جلسه ضمن تشکر از مرکز ملی که برای نخستین بار دسترسی‌ها و خدماتی را به تمام کاندیداها ارائه کرده است، برخی نیازهای دیگر خود در حوزه فضای مجازی را بیان کرده و از مرکز ملی درخواست کمک در جهت رفع نیازها داشتند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات