سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جزئیات بسته ویژه اقتصادی برای هنرکارتی‌ها اعلام شد

جزئیات بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان کارت‌های مَ‌کارت از جمله هنرکارت به مناسبت عید فطر اعلام شد.

فرهنگی- رمزگشانیوز؛ روابط عمومی شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) نوشت: حیدر مرادی مدیرعامل این شرکت با اشاره به عرضه بسته اقتصادی خواربار ویژه دارندگان کارت‌های مَ‌کارت به مناسبت عید فطر اظهار داشت: در چارچوب تلاش شرکت برای ارائه خدمات ضروری به هنرمندان و بر اساس خط‌مشی‌های حمایتی صندوق اعتباری هنر، دارندگان کارت‌های مَ‌کارت از جمله هنرکارت از روز ۱۹ تا ۲۴ فروردین می‌توانند بسته‌های اقتصادی خواربار را به صورت اینترنتی از فروشگاه آنلاین مَ‌کارت تهیه کنند.
وی ادامه داد: برنج، چای، روغن مایع، قند، شکر و ماکارونی اقلام این بسته را تشکیل می‌دهند که از برندهای معتبر بازار تهیه شده‌اند. بهای تمام‌شده این بسته، ۱ میلیون و ۵۴۵ هزار تومان است. ۵۵۶ هزار تومان از این مبلغ سهم مَ‌کارت است و دارندگان هنرکارت می‌توانند این بسته را تنها با پرداخت ۹۸۹ هزار تومان تهیه کنند.
به گفته مرادی، این طرح در چارچوب پویش «از هنرمندان برای هنرمندان»، با همکاری آکادمی عکاسی پهلوانی، یکی از اعضای هنرکارت و فعال در زمینه برگزاری دوره های عکاسی، انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت مهان اندیشان آکام (هنرکارت) با تاکید بر اینکه تعداد بسته‌های عرضه‌شده در این طرح و همچنین زمان ارائه آن محدود است، یادآوری کرد: ارسال این بسته‌ها به سراسر ایران رایگان است و اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر خرید خود را انجام دهند.
دارندگان هنرکارت و دیگر کارت‌های مَ‌کارت می‌توانند از طریق لینک https://makart.ir/blog/package اطلاعات بیشتر در این زمینه را کسب کنند. 
شرکت مهان اندیشان آکام در سال ۱۳۹۸ با نام هنر کارت بنیان ایرانیان فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۴۰۲، به دلیل توسعه فعالیت‌های شرکت، به مهان اندیشان آکام (با نام تجاری «مَ‌کارت») تغییر نام داد. فعالیت اولیه و اصلی مَ‌کارت، طراحی، چاپ و توزیع هنرکارت برای بیش از ۱۰۰ هزار هنرمند سراسر کشور بوده است.
هنرکارت یک کارت هویتی-بانکی منحصربه‌فرد برای هنرمندان و اعضای صندوق اعتباری هنر است که دارندگان آن می‌توانند آن را هم به عنوان یک کارت شناسایی استفاده کنند و هم به عنوان یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب برای دریافت تمامی خدمات بانکی و انجام تراکنش‌ها به‌کار گیرند. 
مَ‌کارت از سال ۱۴۰۲ و با اضافه شدن محصولاتی مانند «فرهنگ‌کارت»، «شبستان‌کارت»، «نصرکارت» و … فعالیت خود را گسترش داد. 
این شرکت به تازگی، فروشگاه آنلاین مَ‌کارت را نیز راه‌اندازی کرده که از طریق آن بتواند علاوه بر عرضه محصولات مختلف برای هنرمندان و دیگر کاربران خود، بستری برای فعالیت هنرمندان صاحب کسب‌وکار نیز فراهم کند.








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات