شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری در مدیریت شهری کرج برنامه کلیدی در سال جاری

شهردار کرج با اشاره به اهمیت شعار سال اعلام کرد: تعریف بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف این کلانشهر برای مشارکت مردم به عنوان برنامه کلیدی سال ۱۴۰۳ کرج در اولویت قرار گرفته است.

البرز- رمزگشانیوز؛ مهرداد کیانی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال تکالیفی را متوجه دولت و سایر نهادهای خدمت‌رسان نموده‌اند که در سایه عمل به آنها می توان اوضاع اقتصادی را به سمت شکوفایی و بهبود سوق داد.
وی ادامه داد: توجه به این مقوله می‌تواند اقتصاد کشور را به معنای واقعی کلمه به سمت مردمی‌سازی هدایت کند و نقش شهرداری‌ها نیز در تحقق این مهم می‌تواند برجسته باشد.
شهردار کرج اظهار کرد: تعریف بسته‌های سرمایه گذاری و پروژه‌های مشارکتی، اقتصاد شهری را با مشارکت مردم پویاتر می‌سازد که در این راستا شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کلانشهر کرج در اولویت کاری قرار دارد .
کیانی گفت: با لحاظ کردن مشوق‌ها و حذف موانع اداری، اعتماد بخش خصوصی و سرمایه های مردمی برای مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی جلب می‌شود.
شهردار کرج ادامه داد: امسال سرآغازی برای تقویت مشارکت مردمی در جهت توسعه تولید و ساماندهی اقتصادی است و چنانچه سرمایه های سرگردان جامعه به سمت و سوی صحیح هدایت شودبه طور قطع اثرات آن در اشتغالزایی، کاهش تورم‌ و گرانی و رشد شاخص‌های اقتصادی ملموس خواهد بود.
وی تاکید کرد: کلانشهر کرج دارای فرصت‌های بکر سرمایه گذاری است و با توجه به نزدیکی به تهران و بهره‌مندی از جمعیت بالا و برخورداری از زیرساخت‌های مهم همچون فرودگاه، راه آهن، قطار شهری و موقعیت باغشهری و گردشگری به طور قطع تعریف پروژه های مشارکتی و استفاده از توان بخش خصوصی برای رشد سرانه‌ها و بهبود اقتصاد شهری دارای نتایج مثبتی خواهد بود.






 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات