شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۰۰ شرکت در نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام مشارکت دارند

رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام با بیان اینکه نمایشگاه صنعت هوایی پیام با هدف امیدبخشی و در راستای ارائه آخرین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه هوایی برگزار خواهد شد، از مشارکت بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه هوانوردی در این نمایشگاه خبر داد.

البرز- رمزگشانیوز؛ سید مهدی جعفری ضمن اشاره به این مهم که آگاهی‌بخشی درخصوص دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و نوپا در بخش صنعت هوایی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است، تصریح کرد: به همین منظور زمینه برای حضور بیش از ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه هوایی با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت هوایی پیام فراهم شده است.
جعفری با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار متر مربع فضای فیزیکی در فرودگاه بین‌المللی پیام برای راه‌اندازی این نمایشگاه در نظرگرفته شده است، گفت: از این میزان ۱۵ هزار مترمربع به عنوان فضای مسقف و ۱۰ هزار مترمربع دیگر نیز برای محل نمایش پرنده‌های سبک و سنگین(استاتیک شو) اختصاص یافته است.
نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در فرودگاه بین المللی پیام مستقر در استان البرز برگزار خواهد شد؛ علاقمندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌بایست با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نام نویسی کنند.





 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات