جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

۶۰۲ سری لوازم ضروری به مددجویان البرزی اهدا شد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: ۶۰۲ سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، ماشین لباسشویی، آبگرمکن گازی و بخاری گازی  به ارزش ۱۶ میلیارد تومان در دهه کرامت توسط کمیته امداد البرز به مددجویان اهدا شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ شاپور قاسمی افزود: این لوازم در راستای بهبود وضعیت زندگی مددجویان و بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط مددکاران و نیاز مددجویان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام(ره) علاوه بر برنامه‌های توانمندسازی برای مددجویان به وضعیت معیشت و زندگی روزمره آنان نیز توجه ویژه دارد، بیان کرد: تهیه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان یکی از فعالیت‌های این نهاد در حمایت از مددجویان می‌باشد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز افزود: خانوارهای مددجو علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت و یارانه ماهانه در زمینه‌های مسکن، اشتغال، درمان، جهیزیه، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و وام کارگشایی نیز خدمت دریافت می‌کنند.

قاسمی ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد گفت: از تمام خیرین دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارایه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات