پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معاون استاندار البرز:

احزاب و گروه‌های سیاسی در جهاد تبیین نقش آفرینی کنند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با بیان اینکه احزاب حلقه ارتباط‌دهنده مردم با نظام‌های سیاسی در جوامع مختلف هستند بر ضرورت نقش‌آفرینی احزاب سیاسی در جهاد تبیین تأکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  مرتضی ولی‌پوری در نشست هم‌اندیشی با جمعی از دبیران احزاب و فعالین سیاسی استان البرز افزود: همواره آماده دریافت نظرات، طرح‌ها، انتقادات و پیشنهادها احزاب و گروه‌های سیاسی هستیم چرا که این ارتباط و هم‌اندیشی با همه احزاب سیاسی باید حفظ شود.
 وی بیان کرد: مسائل استان متعدد است و در صدد هستیم اولویت‌ها و ضرورت‌های استان را با هم‌افزایی و در قالب راهبردهای کوتاه، میان و بلندمدت عملیاتی نماییم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تأکید کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی می‌توانند در حوزه‌های مختلف مشارکت نمایند تا خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه شود و کیفیت خدمت بالاتر رود.

 ولی‌پوری با بیان اینکه احزاب سیاسی نقش مهمی در سیاست‌ورزی، توسعه و گره‌گشایی مشکلات در دنیای معاصر بر عهده دارند، گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی جامعه منشأ امید و گره‌گشایی هستند.
 
 وی با بیان اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی در مسائل راهبردی فعالانه عمل کنند، گفت: وجود احزاب مختلف سیاسی در استان موجب می‌شود مسائل از دید متفاوتی نگریسته شوند و بر همین اساس دست ما در ارائه راهکارها بازتر می‌شود.
 
 ولی‌پوری با بیان اینکه شرکت هر چه بیشتر مردم در انتخابات موجب افزایش قدرت چانه‌زنی نظام و مسئولان می‌شود گفت: مهم‌ترین وظیفه ما و احزاب سیاسی هم‌افزایی است و اینکه با کار و همدلی، مردم را به مشارکت آگاهانه و مسئولانه دعوت کنیم تا از منظر آن جامعه از ثبات، رشد و امنیت هر چه بیشتر برخوردار شود.

 در پایان این نشست دبیران کل احزاب نیز اندیشه‌ها و دغدغه‌های خود را بیان داشتند.

 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات