جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

با رویکرد مهار تورم و رشد تولید جهت اشتغال جوانان

کارگروه اشتغال شورای جوانان استان البرز تشکیل شد

آرمین رام برزینی، قائم مقام و نائب رییس شورای جوانان استان البرز، از شروع بکار کارگروه اشتغال جوانان ذیل معاونت پژوهش و آموزش این شورا در استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ رام برزینی در این خصوص گفت: پس از تشکیل کمیته جوانان قرارگاه اجتماعی استان با محوریت شورای جوانان البرز و بنابر پیشنهاد معاون پژوهشی و آموزش این شورا، کارگروه اشتغال جوانان ذیل کمیته جوانان قرارگاه اجتماعی استان تشکیل شد .
وی ادامه داد: این کارگروه در نخستین اقدام خود موظف به تشکیل بانک اطلاعاتی از نیازمندی‌های مشاغل در حوزه صنعت با همکاری اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان شد.

رام برزینی گفت: به همین منظور فراخوانی عمومی جهت نام‌نویسی جوانان و داوطلبین اشتغال در سطح استان از طریق بستر مجازی منتشر و پس از جمع‌آوری اطلاعات، با همکاری بخش صنعت در نشستی عمومی مقدمات ارتباط مستقیم مدیران صنعت و افراد جویای کار طرح‌ریزی و عملیاتی خواهد شد.

قائم مقام شورای جوانان استان البرز افزود: از تمامی جوانان استان و افراد جویای کار دعوت می‌شود در فراخوان مجازی منعکس شده در سطح بستر رسانه‌ای ثبت‌نام نمایند.

رام برزینی در پایان از تعامل ویژه اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل بهزیستی استان البرز در جهت انعکاس این فراخوان در جهت آگاهی مددجویان تحت پوشش خود خبر داد.

کارگروه اشتغال شورای جوانان استان به ریاست دکتر سعید محمودی، از جوانان تحصیل‌کرده و متخصص استان ایجاد شده است.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات