شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

جذب ۷۵۰۰ حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین البرز

مدیر کل کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۷۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده اند که حمایت  بیش از ۱۰ هزار  فرزند یتیم  و محسنین را برعهده گرفتند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ محمد محمدی فرد روز دوشنبه چهارم اردیبهشت با بیان اینکه در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی نداریم، گفت: بیش از ۳۴ هزار  حامی حمایت از ۱۵۳۵ یتیم و ۵۰۱۲ فرزند محسنین را بر عهده ‌دارند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به رشد ۷۰ درصدی ثبت‌نام حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار کرد: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۵۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۷۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند و حمایت بیش از ۱۰ هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات