جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

کارگروه رصد آسیب‌های اجتماعی در استان البرز راه اندازی می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از تشکیل کارگروه رصد آسیب‌های اجتماعی در استان البرز خبر داد و گفت: نتایج حاصل از پژوهش‌های میدانی بدست آمده نقشه راه برای برون رفت از آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ محمد جواد کاظمینی در اولین جلسه کارگروه رصد آسیب‌های اجتماعی استان البرز با بیان این مطلب اظهار داشت: این جلسه در راستای تحقق اهداف تفاهم‌نامه چندجانبه رصد آسیب‌های اجتماعی با حضور دستگاه‌های همکار در زمینه پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های اداره کل بهزیستی استان البرز و حمایت‌های اداره کل اجتماعی استانداری به منظور پیشگیری و کنترل آسیب‌های اجتماعی در استان افزود: در این جلسه اداره کل بهزیستی به ارائه نتایج اجرای طرح رصد آسیب‌های اجتماعی بر اساس داده‌های بدست آمده از پژوهش‌های میدانی که پیش‌تر در حوزه مسائل اجتماعی اجرایی شده بود، پرداخت.

کاظمینی ضمن تاکید بر اهمیت تداوم  پژوهش ها در حوزه مسایل اجتماعی افزود: دسترسی به داده‌های پژوهشی برای اجرای برنامه‌های مشترک، هم‌افزایی دستگاه‌ها و  همچنین استفاده از ظرفیت‌های موجود استان در راستای کاهش آسیب‌های موجود ضروری است.

در پایان توکلی سرپرست معاونت توسعه پیشگیری بهزیستی استان البرز نیز ضمن تاکید بر اهمیت تجمیع داده‌های مرتبط با جمعیت پنهان و تطبیق آن با داده‌های ثبت شده اعلام کرد: اداره کل بهزیستی البرز از این آمادگی برخوردار است تا جهت ارائه پروژه‌ای مشترک به منظور کاهش آسیب های اجتماعی با اداره کل امور اجتماعی استانداری البرز همکاری داشته باشد.

اداره کل بهزیستی در راستای اهداف کارگروه رصد آسیب های اجتماعی در سال جاری  با حضور مسئولین اجرایی و دانشگاهی در راستای بررسی علل و عوامل افزایش آسیب های اجتماعی در موج چهارم اقدام به گردآوری اطلاعات از مطلعین اجتماعی خواهد نمود.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات