سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فلاح نژاد:

چرخه فعالیت ورزش کارگری البرز متوقف نشده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز اعلام کرد که چرخه فعالیت ورزش کارگری این استان با وجود تاثیرات و محدودیت‌های کرونایی متوقف نشده است.

به گزارش رمزگشانیوز  «حسین فلاح نژاد» روز چهار شنبه در نشست مجمع عمومی سالانه هیات‌های کارگری استان‌ که با حضور نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور برگزار شد، به تشریح اثرات آسیب های بیماری کرونا بر حوزه ورزش کشور و استان پرداخت.

وی به تاثیر منفی کرونا بر ورزش جهانی و کشور اشاره کرد و گفت: محدودیت حاکم  بر ورزش به دلیل بیماری کرونا به شکل متفاوتی تغییر کرد و بسیاری از رشته‌های ورزشی که قابلیت مجازی شدن را داشتند به این سمت و سو هدایت شده است.

فلاح نژاد افزود: ما ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش کردیم چرخه فعالیت‌های ورزش کارگری متوقف نشود و سعی ما بر این است تا با اقدامات و رویکردهای جایگزین تا حد امکان فعالیت های ورزشی را پیش ببریم.

مدیرکل تعاون  کار و رفاه اجتماعی استان البرز اظهار داشت: در سال جاری با کمک هیات های ورزشی استان کلیه رشته های ورزشی کارگری که قابلیت اجرای مجازی را داشت با رویکرد نوین در استان فعال شدند.

وی ادامه داد: همچنین با اجرای طرح پویش دوشنبه‌‌های ورزش و کار در استان البرز با تلاش حوزه ورزش کارگری تا کنون برنامه‌های ورزشی موفق و تاثیر گذاری در سطح کارخانه‌های  استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرا درآمده و مورد استقبال قرار گرفته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز در خصوص وضعیت اداره مجموعه‌ ورزشی و تفریحی کارگران امام خمینی (ره) کرج در دوران سخت کرونا گفت : به دلیل مصوبات ستاد ملی کرونا فعالیت های ورزشی در این مجموعه یا کامل تعطیل بود یا با حداقل ظرفیت انجام شده است، ولی خوشبختانه با مدیریت صحیح در هزینه ها در اداره این مجموعه نه تنها دچار مشکل نشدیم، بلکه حتی یک  برنامه ورزشی استان را از دست ندادیم.

فلاح نژاد افزود: با توجه به ماندگاری ویروس کرونا تا سال آینده درصدد هستیم با همیاری و همکاری فدراسیون ورزش کارگری کشور و هیات ورزش کارگران استان برای سال آینده نیز برنامه‌های ورزش کارگری را در قالب طرح های جدید و ابتکاری بگونه ای طراحی نماییم تا خللی در برگزاری برنامه های پیش بینی شده ایجاد نشود.

وی با اظهار این مطلب که سال‌های گذشته رویکردها  بخش ورزش کارگری مسابقه محور بوده است، گفت: برنامه‌ریزی آتی ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی حرکت به سمت سلامت محوری ورزش کارگری است و باید در این مسیر کارفرما و کارگر را  توجیه  کنیم که در تقویت و توسعه ورزش در محیط کار نه تنها کارگران سود می برند ، بلکه به نفع کارفرما نیز می‌باشد.

در ادامه این نشست نایب  رییس فدارسیون ورزش کارگری کشور در سخنان عملکرد مدیرکل تعاون و حوزه ورزشی این اداره کل و هیات ورزش کارگران البرز را موثر و رضایت بخش عنوان کرد.

«بیژن شفیع خراسانی» رشد و توسعه ورزش کارگران استان و توجه به امر ورزش جامعه کار و تلاش در استان را مورد تقدیر قرار داد.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات