پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیشبرد مسائل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی

معاون سیاسی اجتماعی استانداری البرز با اشاره به اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا مطرح کرد: اعضای شوراهای اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد مسائل اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی دارند.

البرز- رمزگشانیوز؛ مرتضی ولی پوری روز شنبه در آیین گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: اعضای این شوراها باید با اشراف و اطلاعات کامل بر حوزه کاری خود نظارت کافی داشته باشند.
وی ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد مسائل اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی دارند.
ولی پوری با بیان اینکه حدود یکسال تا زمان برگزاری انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا زمان باقی است، گفت: اعضای شوراها باید در این مدت زمان به وظایف و رسالت کاری خود برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.
وی تاکید کرد: شوراهای اسلامی باید برای امید آفرینی، نشاط اجتماعی و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی- انتخاباتی و اجتماعی تلاش مضاعف کنند.
معاون استاندار البرز با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس افزود: حدود ۱۷ هزار نفر به عنوان مجری، بارزس، عوامل فرمانداری‌ها و خادمان انتظامی کار برگزاری این مرحله از انتخابات را برعهده دارند.
وی تاکید کرد: همه باید در راستای مشارکت افزایی در پای صندوق‌های رای ایفای نقش کنیم؛ انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانند اداوار گذشته به عهده مردم است و همانند سال‌های گذشته از آرای مردم صیانت خواهیم کرد.
ولی پوری اظهار کرد: در این زمینه نشست های مختلف سیاسی با اصحاب رسانه، نخبگان و همه اقشار مختلف استان البرز برگزار شده که بیشتر این نشست‌ها با حضور استاندار البرز در راستای مشارکت افزایی و حضور حداکثری مردم بوده است .








 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات