پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

گروه‌های جهادی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال شوند

فرمانده سپاه استان البرز به خدمات ارزشمند گروه‌های جهادی در مناطق کم‌برخوردار کشور و استان اشاره کرد و گفت: جهادگران پشت و پناه محرومان جامعه هستند و گروه‌های جهادی می‌توانند بسترساز مشارکت حداکثری مردم در جامعه و تحقق شعار سال شوند.

البرز- رمزگشانیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا حیدرنیا روز دوشنبه در بازدید از رزمایش نوروزی بسیج سازندگی استان البرز با تسلیت سالروز شهادت حضرت امیر مومنان علی(ع)، افزود: گاهی پروردگار عالم رفع مشکلات برخی دیگر از بندگان خود را به گروهی دیگر از مردم واگذار می‌کند و این مسأله یک توفیق برای هر فردی است.
وی با بیان اینکه امام موسی کاظم(ع) رفع مشکلات مردم و به ویژه افراد بی‌پناه را راهی برای رهایی از عذاب قیامت می‌داند، اضافه کرد: جهادگران بسیجی در حالی که مردم در تعطیلات نوروز هستند با زبان روزه مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند و این مساله قابل تقدیر است.
فرمانده سپاه استان البرز با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ جهادی در جامعه افزود: فرهنگ جهادی گره‌گشای مشکلات جامعه بر پایه مشارکت‌های مردمی است و این مسأله از تولید تا اشتغال و سایر نیازهای جامعه همراه است.
وی با بیان اینکه هر جا مردم در میدان حاضر شوند تحول حاصل می‌شود، گفت: گروه‌های جهادی می‌توانند بسترساز مشارکت حداکثری مردم در جامعه و تحقق شعار سال شوند.
فرمانده سپاه استان البرز به همراه سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز از تعدادی از گروه‌های جهادی فعال در رزمایش نوروزی بسیج سازندگی سپاه استان البرز بازدید کرد.
در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهادگران که در ایام تعطیلات نوروزی و با زبان روزه مشغول فعالیت هستند، چفیه‌های اهدایی از دفتر رهبر معظم انقلاب به جهادگران بسیجی استان البرز تقدیم شد.











 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات