سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با درج شماره چهار رقمی و کد دستوری؛

از آخرین محدودیت های بهشت سکینه (س) آگاه شوید

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از امکان استعلام آخرین محدودیت های تردد در بهشت سکینه (س) با استفاده از کد دستوری #1530*6655* خبر داد

به گزارش رمزگشانیوز «حمیدرضا عسگری» گفت : با توجه به اهمیت آخرین اطلاع رسانی های اخبار به ویژه محدودیت های شرایط حال حاضر و با هدف ارائه خدمات مطلوب، آسان و غیرحضوری استعلام اطلاعیه های سازمان و محدودیت های  تردد در بهشت سکینه (س) ، علاوه بر شماره چهار رقمی و بدون کد ۱۵۳۰ و همچنین درگاه اینترنتی aramestan.karaj.ir ، سامانه کد دستوری در این بخش راه اندازی شد.

وی افزود : با راه اندازی این سامانه شهروندان میتوانند بدون هزینه  و به سهولت از تمامی نقاط کشور با شماره گیری #1530*6655*  از آخرین وضعیت تعطیلی ها و اطلاعیه ها باخبر شوند.

عسگری با تاکید بر لزوم تسهیل ارتباط مراجعین با سازمان خصوصا در دوره بیماری کرونا و محدودیت های موجود ادامه داد : از مزایای استفاده از کد های دستوری می توان از عدم نیاز به اینترنت، سهولت استفاده و بهره‌مند شدن از خدمات حتی در صورت استفاده از ساده ترین گوشی تلفن های همراه، رایگان بودن این سرویس، عدم نیاز به نصب نرم افزار،سرعت انتقال و پاسخ سریع و ...نام برد.

1530 پاسخگوی شبانه روزی

رییس سازمان در بخش دیگر اضافه کرد : لازم به یادآوری است که شماره تلفن 4 رقمی 1530 که از داخل شهر کرج بدون نیاز به کد از تلفن های شهری و تلفن همراه قابل شماره گیری است نیز ۲۴ساعته و به طور شبانه روزی جهت پاسخگویی و ارائه خدمات به شهروندان فعال می باشد.

گفتنی است با توجه به اعلام وضعیت هشدار توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا استان البرز، از روز سه شنبه مورخ 22 مهرماه محدودیت ها برای تردد در آرامستان بهشت سکینه (س) شدیدتر و پس از اعلام تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه، تعطیلی همه ایام هفته ابلاغ شده است و صرفا امور مربوط به کفن و دفن اموات با همراهی حداقلی افراد خانواده صورت می پذیرد.

عسگری در پایان افزود: از همه شهروندان و زائرین عزیز تقاضامندیم قبل از عزیمت به مقصد آرامستان بهشت سکینه(س) حتما از آخرین وضعیت محدودیت های تردد باخبر شوند.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات