سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات اعلام کرد: میزان شکایات ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در مدت هفت ماهه اول سال جاری در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال ۱۴۰۲، حدود پنج درصد کاهش داشته است.
تعداد شمارههای شخصی مسدودشده بهدلیل مزاحمتهای پیامکی، تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰، به ۳۵۸ هزار ۶۰۶ عدد رسید.
ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران، تست سرعت، نقشههای پوششی شبکه اپراتورهای سیار، تشعشعات، مدیریت پیامکهای تبلیغاتی، خدمات رجیستری، استعلام سرویسهای مشترکین از خدماتی است که در سامانه «سلام» یا سامانه لحظهای ارتباطات مردمی قرار گرفته است.