پنج شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳
تیتر
سرویس
از تاریخ
تا تاریخ
کلید واژه

در درگاه ارتباط مردمی سامانه ۱۳۷ فراهم شد؛
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از فراهم شدن امکان ثبت و پیگیری پیام‌های شهروندی در خصوص تخلفات واقع در اراضی حریم شهر در درگاه ارتباط مردمی سامانه ۱۳۷ خبر داد.
در راستای توسعه خدمات الکترونیکی به شهروندان کرجی؛
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج از ایجاد امکان ثبت پیام‌های شهروندی در خصوص اراضی واقع در حریم شهر در بستر سامانه ۱۳۷ تا آخر مهر ماه خبر داد.
مدیر منطقه یک شهرداری کرج؛
مدیر منطقه یک شهرداری کرج در توضیح بخشی از عملکرد ۳۰۰ روزه این منطقه گفت: طی این مدت دوهزارو ۱۹۸ تن لکه گیری آسفالت به مساحت ۱۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع و هزارو ۹۴۳ تن روکش مکانیزه آسفالت به مساحت ۱۳ هزارو ۹۹۳ متر مربع انجام شده است.
به عنوان نخستین و تنها شهرداری در بین کلانشهرهای کشور؛
با پیگیری و تاکید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در راستای تحققِ شهرداری الکترونیک، درگاهِ خدمات الکترونیک شهرداری کرج به عنوان نخستین و تنها شهرداری در بین کلانشهرهای کشور به «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» که در مرحله راه اندازی آزمایشی قرار دارد، متصل شد.
سرپرست سازمان فاوای کرج؛
سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از ثبت اطلاعات پرسنلی شش هزار و ۹۰۰ نیروی شرکتی در سامانه پرسنلی در سال گذشته خبر داد.
مطالبه عضو شورای شهر کرج:
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارتقاء بصری، انجام تمهیدات لازم و رفع نازیبایی‌ها از چهره این کلانشهر در آستانه بهار طبیعت و استقبال شایسته از مسافرین نوروزی شد.
طبق اعلام سامانه ۱۳۷؛
مدیر منطقه ۴ شهرداری کرج گفت: بر اساس ارزیابی‌های تخصصی انجام گرفته از سوی سامانه ۱۳۷ این منطقه حائز رتبه نخست در حوزه خدمات شهری شد.
 طی مردادماه سال جاری؛
مدیر منطقه ۹ شهرداری کرج از کسب رتبه اول پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ در بین مناطق ده گانه خبر داد.