یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج خبر داد:

۱۵ پارک محله‌ای به کرج اضافه می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از احداث پارک‌های جدید محله‌ای درکرج خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار سیاست محوری مدیریت شهری و این سازمان در تعریف پروژه‌های جدید است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ رمضانعلی پور رستمی این خبر را اعلام کرد و گفت: در این دوره از مدیریت شهری احداث پارک در مناطق ده‌گانه با اولویت محلات کم برخوردار صورت می‌گیرد که از ابتدای سال جاری تا به امروز ۹ پارک به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث بیش از ۱۵ پارک محله‌ای در کرج اظهار داشت: منطقه شش با مجموعه پارک‌های نیلوفر و گلدشت در حصارک و باغستان، پارک نور و امام علی (ع) در منطقه چهار پارک پونه، نرگس و هوشیار در منطقه سه بخشی از این پارک‌ها هستند که عملیات فنی و عمرانی آن‌ها با اجرای خاک‌برداری، جدول‌گذاری، محوطه‌سازی پیاده‌روها و اجرای کف‌پوش در حال انجام است.

وی با اشاره به آغاز عملیات پارک نجاریان در منطقه دو و موقعیت جغرافیایی این پارک درحاشیه اتوبان کرج قزوین اضافه کرد: احداث این پارک و توسعه هرچه بیشتر فضای سبز در این محدوده می‌تواند منجر به بهبود نمای بصری ورودی شهر و استفاده مسافران عبوری از خدمات رفاهی در این مسیر شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار سیاست محوری مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرج در تعریف پروژه‌های جدید است، اضافه کرد: عملیات عمرانی ۷ پارک شامل الزهرا، تربیت ۹، شهید بابایی و جنگل‌کاری ندا، پارک کلکسیون و سایه نیز با سرعت و تلاش بی وقفه تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

پوررستمی انسان محور شدن شهر، تسهیل در رفت و آمد شهروندان و غلبه فضای پیاده بر سواره را نتیجه اجرای طرح‌های پیاده‌راه سازی در این کلانشهر عنوان کرد و افزود: بعد از تجربه موفق گذر سبز باغستان و حاشیه رودخانه کرج و پیاده راه شورا که در سه ماهه اخیر به سرانجام رسیده اکنون پیاده راه حاشیه رجایی در منطقه شش با متراژ بیش از سه هزار و ۵۰۰ متر با کاربری فضای سبز، مبلمان و روشنایی کلید خورده و درحال تکمیل شدن است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری و این سازمان در تلاش است با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون جهت ایجاد و احداث فضاهای محله‌ای و صمیمانه برای تامین نیازهای شهروندان به فضای سبز گام‌های موثری بردارد که بخشی از آن با افتتاح ۳۰ پارک محله‌ای تا پایان سال محقق می‌شود.

انتهای پیام/  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات