چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز تاکید کرد

ضرورت عبور از روش‌های سنتی در تولید

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز گفت: در شرایط کنونی برای شکست تحریم‌های دشمنان، حرکت به سوی تولید و خدمات شرکت های دانش بنیان هدفگذاری کرده‌ایم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سیف الله اسداللهی در آیین برگزاری رویداد تانا در استان البرز اظهار کرد: امروز پایه اقتصاد کشور بر مبنای  کشاورزی شکل گرفته است و استان البرز نیز استانی کشاورز محور است بنابراین باید تقاضا در این بخش از سمت پارک علم  و فناوری هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی یاد آورشد: در بحث امنیت غذایی باید  شرکت های خصوصی و نهادهای دولتی که سال‌ها تجربه و مطالعه با استفاده از ظرفیت های علمی و اساتید داشتند، پای کار بیایند.

اسداللهی بیان کرد: در استان البرز با توجه به ظرفیت‌های کشاورزی برای توسعه بذر و نهال  در جهت هدف تبدیل دانش به ثروت می‌توان اقدامات موثر داشت.

وی اضافه کرد: امروز ارتباط صنعت و دانشگاه باید به صورت هرچه جدی تر مورد توجه قرار گیرد در این راستا شاهد اقدامات مناسبی از سوی پارک علم و فناوری بودیم اما باید همچنان نیاز سنجی‌ها و مطالعات لازم انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با تاکید بر جایگزینی روش‌های نوین به جای روش‌های سنتی در تولید گفت: برخی از روش‌ها در تولید ابتدایی است که در برخی صنایع از جمله صنعت نساجی باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات