یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

جشن «پرچم بالا ست»  ویژه دانش‌آموزان  ورزشکار در کرج آغاز شد

 به همت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، «جشن پرچم بالاست»  ویژه دانش‌آموزان  ورزشکاردر راستای «پویش البرز قوی» در کرج آغاز شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در این زمینه گفت: این برنامه فرهنگی - ورزشی با هدف به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به دست دانش‌آموزان اجرایی شده است.
«سید مسلم رئیسی» افزود: این برنامه به مدت چهار روز در آموزش و پرورش نواحی چهارگانه کرج اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان به یاد امام و شهدا و همچنین افتخار به پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور در 43 سال گذشته، پرچم مقدس ایران را بالا ببرند.

وی بیان داشت: این برنامه با همراهی صدا و سیمای استان البرز ضبط و پخش می‌شود تا همه مردم  روحیه افتخارآفرینی و شور و نشاط را در بین دانش‌آموزان نسبت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و وطن عزیزمان ایران ببینند.

وی یادآورشد: دانش آموزان با در دست داشتن پرچم ایران در واقع در اذهان تداعی می‌کنند که ایران سرافراز و مقتر امروز زیر پرچم بلند و برافراشته جمهوری اسلامی ایران، در اقصی نقاط جهان برای وطن درخشیده که همه ما به آن افتخار می‌کنیم.

رئیسی با اشاره به اینکه البرز رنگین کمان اقوام ایرانی است، خاطرنشان کرد: برنامه فرهنگی – ورزشی پرچم بالا همچنین  وحدت و مودت بین اقوام  ایرانی را به تصویر می‌کشد.

وی ادامه داد: این برنامه پیام مسرت بخشی را برای همگان مخابره می‌کند که همه اقوام می‌توانند زیرسایه جمهوری اسلامی با صفا و آرامش در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: دشمنان در تلاشند بین ارزش‌ها و باورهای دینی با استفاده از ابزارهای مختلف فاصله ایجاد کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات