سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳

دستگاه‌های اجرایی موظف به حل مشکلات کارخانه نوآوری البرز شدند

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید برای رفع مشکلات کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در این مجموعه اقدام کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سیف اله اسداللهی  روز شنبه در نشست تکمیل زیرساخت‌های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز افزود: بر اساس نظر کارفرما، بیش از ۹۵ درصد تعهدات شرکت دانش‌بنیان سیوان، به عنوان نماینده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حوزه‌های  عمرانی و فعال سازی کارخانه صنایع خلاق و نوآوری البرز انجام شده و برخی از مشکلات زیرساختی نیز باید با سرعت پیگیری و حل و فصل شود.

وی با اشاره به این که برای حل مشکلات زیرساختی باید از همین امروز اقدامات مناسب توسط شهرداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام شود، گفت: استانداری البرز به عنوان دستگاه حاکمیتی نقش نظارتی و تسهیل گری در رفع موانع موجود دارد.

امیر سرکندی، مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز نیز در این نشست با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی که باید درطول ۱۰ سال، به همت بخش خصوصی در این مجموعه هزینه شود، بیان داشت: دستگاه‌های مختلف اجرایی استان از جمله شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج، طی ۲ سال گذشته تلاش های فراوانی برای رفع  مشکلات زیر ساختی کارخانه انجام داده‌اند.

وی افزود:  وجود برخی موانع و ناهماهنگی‌ها در این مسیر باعث بروز مشکلات شده که رفع این دغدغه، عزم و اراده جمعی دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد. 

در نشست سرپرست معاونت اقتصادی استانداری البرز با دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل زیرساخت‌های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان  البرز توجه به مالکیت شهرداری کرج بر اعیان کارخانه نوآوری،  همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط،  تامین زیرساخت‌ها لازم در کمترین زمان ممکن مورد تاکید قرار گرفت.

کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان البرز توسط شهرداری کرج و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از حدود یک سال پیش برای گسترش کسب و کارهای نوین راه‌اندازی شده است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات