چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فناوران البرز برای ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی فراخوانده شدند

رییس پارک علم و فناوری استان البرز، فناوران و پژوهشگران عرصه دانش بنیان را برای ارتقای زیست بوم نوآوری و کارآفرینی این استان با حضور در نخستین رویداد  «تانا» (توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان‌ها) فراخواند.

به گزارش رمزگشانیوز؛  مهدی عباسی افزود: رویداد « تانا» توسط پارک علم و فناوری البرز با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استانداری البرز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه در جهانشهر کرج برگزار می شود.

وی بیان داشت: در این رویداد که ویژه ارائه طرح‌های دانش‌بنیان به سرمایه‌گذار، عرضه فناوری و امضای توافق‌نامه‌های همکاری است علاوه بر برگزاری نمایشگاه عرضه فناوری، راهکارهای انتقال فناوری و راهکارهای همکاری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع مختلف به‌ویژه صنایع بزرگ موردتوجه قرار گرفته است.

عباسی اضافه کرد: مواد اولیه و فرمولاسیون غذایی، تولید گیاهی، تولیدات دام، طیور، آبزیان، زنبورعسل و گرده‌افشانی  از جمله محورهای رویداد «تانا» (توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان‌ها)  با حضور شرکت‌ها و برندهای بزرگ و معتبر  در البرز است.

رییس پارک علم و فناوری البرز خاطرنشان کرد: در این رویداد تعدادی از سرمایه‌گذاران بزرگ کشور، مسوولان ملی و استانی، صاحبان ایده، نوآوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناور و علاقه‌مندان زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی، باهدف شبکه‌سازی میان صاحبان نیاز و ایده و سرمایه‌گذاران و سرمایه پذیران در ۲ بخش اصلی ارایه‌های شفاهی و عرضه فناوری، حضور خواهند یافت.

وی گفت: در این رویداد شرکت‌های متقاضی جذب سرمایه‌گذار در حضور سرمایه‌گذارانی که در رویداد دعوت‌شده‌اند، ایده‌ها و طرح‌های خود را بیان و ارائه می کنند؛ بنابراین درصورتی‌که سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آن طرح شوند، آن موضوع پیگیری و منجر به عقد قرارداد می‌شود تا درنهایت طرح‌ها تجاری‌سازی شود.
 
عباسی با اشاره به اینکه رویداد مذکور به‌صورت دوره‌ای با موضوعات مختلف در استان البرز برگزار خواهد شد، یادآور شد: پارک علم و فناوری استان البرز در تلاش است چتر حمایتی و زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی را به همه شهرستان‌های استان البرز توسعه دهد که بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد به شماره تماس ۰۹۳۳۵۸۸۷۰۸۴ تماس بگیرند.

در رویداد  «تانا»  (توسعه و ارتقای زیست‌بوم نوآوری استان‌ها)  وزارت جهاد کشاورزی، جهاددانشگاهی، صندوق نوآوری و شکوفایی، بنیاد برکت، صنایع پیشرفته آستان قدس رضوی، شرکت شهرک‌های صنعتی، صندوق‌های پژوهش و فناوری، شرکت‌ها و برندهای صنایع غذایی به‌ویژه شیرینی و شکلات و  از بخش‌های دولتی و خصوصی حضور دارند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات