سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار مطرح کرد؛

لزوم استقاده از تمامی ظرفیت‌های استانی و ملی در تحقق توسعه البرز

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان بهره‌برداری کنیم که در این راستا توافقات بین دستگاهی و ... در ابعاد استانی و ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش رمزگشانیوز؛«مجتبی عبداللهی» در جلسه بررسی روند توافقات دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها با بنیاد مستضعفان جهت پیشبرد اهداف توسع‌ ای استان که روز چهارشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: اعتبارات و بودجه‌های استانی دارای محدودیت‌های فراوانی هستند از این رو باید دستگاه‌های استان و شهرداری‌ها بتوانند با اقدامات مشترک، برنامه‌های بزرگی را محقق کنند.

وی ادامه داد: رییس بنیاد مستضعفان کشور از طرح‌ها و برنامه‌های استان در حوزه‌های مختلف استقبال کرده‌اند و بر این اساس توافقاتی نیز صورت گرفته است.

عبداللهی با اشاره به پروژه آزادراه تهران –شمال، گفت: اداره کل راهداری استان باید هر چه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی با تمامی امکانات همچون پمپ‌های گاز و بنزین، مرکز خرید و سرویس‌های بهداشتی اقدام کند.

وی‌ افزود: ضرورت دارد که در جاده کرج-چالوس نیز با توجه به نیاز مردم، پمپ بنزین و سرویس‌های بهداشتی، طراحی و اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: با توجه به توافقی که در جهت ساماندهی اراضی جهان چیت در کرج صورت گرفته باید عملیات اجرایی آن هر چه سریع‌تر آغاز شود.

وی با اشاره به ایجاد مراکز اسکان کارگری در اشتهارد افزود: این امکان برای اشتهارد ضرورت دارد چراکه کارکنان برای سهولت در دسترسی به محل کار خود و زندگی در کنار خانواده به خانه نیاز دارند که برای این منظور بنیاد مستضعفان نیز همکاری داشته است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات