جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل تعاون البرز:

آغاز ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان استان البرز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به آغاز نام‌نویسی برای جشنواره امتنان در استان از کارفرمایان البرزی خواست هرچه سریع‌تر نسبت به معرفی کارگران و فعالانه نمونه عرصه تولید، کار و تعاون استان به این جشنواره اقدام کنند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ عبدالله دارایی گفت : امسال تلاش‌ها بر این است تا جشنواره امتنان استان البرز متفاوت از سال‌های گذشته برگزار شود تا انگیزه کاری در تلاشگران عرصه کار و تولید ارتقاء یابد.

وی یاد آور شد: در اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است.

 وی بیان داشت: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهمترین اهداف برگزاری سی و چهارمین جشنواره امتنان است.

مدیرکل تعاون  کار و رفاه اجتماعی البرز افزود: گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی البرز می‌توانند از اکنون تا  یکم آذر ماه سال جاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir  ضمن ثبت مشخصات شخصی و تکمیل اطلاعات مربوطه و بارگذاری مدارک و مستندات لازم درفرآیند انتخاب جشنواره امتنان قرار گیرند.

 دارایی با بیان اینکه جشنواره امتنان از کارگران در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ارائه شیوه ‌های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره ‌وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی‌سازی دانش و فناوری، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه ‌های داخلی و خارجی از جمله شاخص ‌های کارگران و گروه های کار و واحدهای نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌گیرد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات