پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز:

شکاف بین نسل‌ها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جبران می‌شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران همواره مطالبات مردمی را دنبال می‌کنند و به عنوان امین و معتمد مردم، بدنبال حل مشکلات جامعه هستند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که روز پنجشنبه با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و تبریک میلاد امام حسن عسگری (ع)، افزود: فردا روز ۱۳ آبان روز دانش آموز و سالروز تسخیر لانه جاسوسی است که یادآور از جان گذشتگی ها و ایثار برای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس مشعلی فروزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی محسوب می‌شود.

عبداللهی گفت: شکاف بین نسل‌ها باعث مشکلاتی در جامعه شده و موضوعی که می‌تواند این فاصله را جبران کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تا حدودی زیادی مغفول مانده است.

وی افزود: اکنون که این خلأ را حس می‌کنیم باید با اقداماتی ویژه و با به بهره‌گیری از شهادت به عنوان نور الهی، در دستور کار قرار دهیم.

استاندار البرز گفت: ما به عنوان خدمتگزاران مردم، مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها هستیم و در تلاشیم که نگاه قدردانی و تکریم را به این عزیزان معطوف کنیم.

وی افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران همواره مطالبات مردمی را دنبال می‌کنند و به عنوان امین و معتمد مردم، بدنبال حل مشکلات جامعه هستند.

عبداللهی گفت: استان البرز خاستگاه بیش از ۵ هزار شهید و ۱۳ هزار جانباز است و در کل ۲۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر در این استان سکونت دارند.

وی افزود: طی طرحی ویژه، علاوه بر دیدارهای مستمر، با تمامی مدیران استان به صورت جداگانه به دیدار و دلجویی از خانواده شهدا و ایثارگران رفتیم.

استاندار البرز گفت: برای هفته بسیج نیز چنین طرحی اجرایی خواهد شد و تلاش می‌کنیم که شامل اکثر خانواده‌های گرامی شود.

وی افزود: در خصوص ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) نیز در انتظار تصمیم و اقدام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستیم تا همراهی لازم را داشته باشیم.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات