دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 قبوض رایگان برای ۱۵ هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی البرز

معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان البرز گفت: مجموعا حدود ۱۵هزار ۱۵۸نفر در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و اطلاعات آنها به ادارات مرتبط ارسال شده است.

به گزارش رمزگشانیوز؛

عبدالله فلاح نژاد، معاون توانبخشی اداره بهزیستی استان البرز در خصوص رایگان بودن قبوض مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، گفت: مصوبه بودجه سال ۱۴۰۰و۱۴۰۱ است و بر اساس همین سازمان بهزیستی با همکاری وزارت نیرو سامانه ای را تحت عنوان سامانه صمت هماهنگ کردند.

وی با بیان اینکه مددجویان با همکاری مددکاران اطلاعات را وارد سامانه و ثبت نام کردند، افزود: در سطح استان در بحث قبوض‌ آب ۴هزار ۴۱۳ نفر، قبوض برق ۵هزار ۷۱۷نفر، قبوض گاز ۵ هزار ۲۸نفر که مجموع حدود ۱۵هزار ۱۵۸ نفر ثبت نام کردند‌ که این اطلاعات به ادارات مرتبط ارسال شد.

وی با اشاره به اینکه قرار نیست به مددجو مبلغی پرداخت شود، ادامه داد: ادارات مربوطه اطلاعات را از ما دریافت کرده که این افراد تحت پوشش ما هستند و باید قبوض را رایگان محاسبه کنند.

فلاح‌نژاد در خصوص پرداخت نشدن بعضی قبوض، گفت: اطلاعاتی که ارسال کرده‌ایم شاید تعداد محدودی اطلاعات قبوض ناصحیح بوده که پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه از طریق مددکاران به جامعه هدف اطلاع رسانی شده است، افزود: سامانه هنوز باز است و افراد می‌توانند مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش یا اصلاح کنند و دوباره برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات