سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 دبیر دبیرخانه تشکل های نساجی کشور:

 تغییر وزیر صمت اقدامی غیراصولی است

دبیر دبیرخانه مشترک تشکل‌های نساجی و پوشاک کشور ضمن حمایت از عملکرد و برنامه‌های وزارت صمت اعلام کرد: در شرایطی که وزیر صمت ایجاد تحول در وضعیت این وزارتخانه را در دستور کار قرار داده است، تغییر ایشان نه به صلاح بلکه اقدامی غیراصولی در مسیر اقتصاد کشور است.

به گزارش رمزگشانیوز؛ یدالله مالمیر گفت: وزیر صمت تا کنون اقدامات شایان توجهی را در ساماندهی این وزاتخانه انجام داده و تیم مناسبی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی به کار گرفته است ، لذا ما صنعتگران تغییر او را اقدام مناسبی نمی‌دانیم.

وی تصریح کرد: فعالان اقتصادی با تغییر وزیر صمت مخالف هستند و نمی دانیم علت اصلی تصمیم مجلس برای تغییر وزیر صمت چیست!

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز ادامه داد:  با توجه به اینکه استیضاح  و نظارت حق نمایندگان است، اما امیدواریم این استیضاح سیاسی نباشد.

وی خطاب به نمایندگان‌ مخالف وزیر صمت در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط اقتصادی کنونی حاکم در جامعه فرصت برای آزمون و خطا نداریم و اگر قرار بود آزمون گرفته شود قبل از وزرات ایشان باید این کار انجام می شد.

دبیر دبیرخانه مشترک تشکل های نساجی و پوشاک کشور افزود: با تغییر وزیر صمت ما صنعتگران باید در انتظار یک سری تصمیمات و دستورالعمل‌های جدید این وزارتخانه و تغییر در روند فعالیت های تولیدی و صادراتی باشیم که این مسئله فعالان اقتصادی را با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد کرد.

مالمیر با تاکید بر ضرورت حمایت از وزیر صمت خطاب به نمایندگان مجلس گفت: اجازه دهید وزیر صمت تا آخر دوره‌اش به فعالیت ادامه دهد و برنامه هایش در بستر اقتصاد را عملیاتی کند.


 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات