پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز:

اصناف به عنوان معتمدان مردم، جامعه را از اهداف و دسیسه های دشمنان آگاه کنند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: دست همکاری خیرین اصناف را برای تقویت زیرساخت‌های استان و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم، به گرمی می‌فشاریم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در دیدار با روسای اتحادیه‌های اصناف استان که روز چهارشنبه در اتاق اصناف استان البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همراهی صنوف در برهه‌های مختلف، افزود: کسبه استان در راستای اجرای اهداف جراحی اقتصادی کشور، هوشمندانه و عادلانه اقدام کردند.

وی ادامه داد: اصناف استان با عملکرد دلسوزانه خود و با اشراف به افق تغییر رویکرد ملی در جهت بهره‌مندی حداکثری مردم از یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی، همکاری کردند.

عبداللهی گفت: صنوف برای مقابله با تنش‌هایی که بواسطه تهاجم معاندان به مسیر توسعه و قدرت جمهوری اسلامی ایران، برنامه ‌ریزی شده بود، همراه بودند.

وی افزود: به طور قطع همدلی و وحدت، تمامی دسیسه‌ها را خنثی می‌کند؛ بنابراین در استان البرز به عنوان ایران کوچک، همگرایی اقوام منجر به کاهش آسیب‌ها و مخاطرات شد.

استاندار البرز گفت: صاحبان کسب و کار، افرادی هوشمند و خردمند هستند که با درک درستی از مسائل و همچنین جایگاه خود به عنوان معتمدان مردم در محله‌ها، نسبت به آگاهی بخشی به جامعه و پیشگیری از نفوذ دشمنان اقدام می‌کنند.

وی افزود: خواسته‌ها و مطالبات مردم را محترم می‌دانیم و در استان البرز با احصای نیازها در ابعاد مختلف، برنامه محور برای جبران کمبودها و عقب ماندگی ها وارد عمل شده ایم.

عبداللهی گفت: همواره نیازمند مشورت و تجارب ارزنده نخبگان، معتمدان محلی و اقشار مختلف مردم برای پیشبرد اهداف توسعه ای استان هستیم.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که در دولت مردمی سیزدهم، مشکلات و مسائل دیرینه استان را حل کنیم، تاکنون دستاوردهای محسوسی داشتیم و این روند تا نیل به رضایت‌مندی مردم ادامه خواهد داشت، ولی به زمانی منطقی هم نیاز داریم.
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات