جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

 اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در البرز

بهزاد فروغی از اجرای بیش از 150 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح دو پروژه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان البرز خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «بهزاد فروغی» سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به جامعه بزرگ ورزش کشور اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان البرز امسال نیز برنامه‌های متعدد و متنوعی را برای هفته تربیت بدنی و ورزش در سطح استان تدارک دیده است.

وی با بیان این که  هفته تربیت بدنی فرصتی مغتنم برای خدمت بیشتر به جامعه ورزش و جوانان است، اظهار کرد: وظیفه ما خدمت به جامعه بزرگ و عزیز ورزش و جوانان است و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنیم.

فروغی با اشاره به برنامه‌های هفته تربیت بدنی این اداره کل گفت: در این هفته برنامه‌ریزی های لازم برای مسابقات ورزشی گوناگون در رشته ها و رده های سنی مختلف در سطح استان البرز انجام گرفته است.
وی ادامه داد: همچنین همایش و جشنواره های متعددی در سطح شهرستان های استان اجرایی می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به صورت حضور و مجازی در رشته‌های مختلف و در سطوح مربیگری، دانش افزایی و داوری از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی استان البرز خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی برنامه‌هایی نظیر دیدار و تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری همایش‌های مختلف در حوزه‌های ورزشی، اجتماعی، اخلاقی، خانواده و ... در دستور کار این هفته است.

فروغی گفت: در حوزه عمرانی و پروژه‌ها نیز، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال نسا و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال مورود هر دو در شهرستان کرج و هر کدام با مساحت 1000 متر مربع در هفته تربیت بدنی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: البته این برنامه‌ها تا زمان کنونی پیش‌بینی شده و امکان افزایش تعداد برنامه های یاد شده در هفته تربیت بدنی وجود دارد.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات