دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

در مسیر توسعه کمربندی گلستان صورت گرفت:

بهسازی معبر و احداث پیاده راه سلامت در کمربندی گلستان

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج از بهسازی و جدول‌گذاری هدایت آب‌های سطحی و همچنین تکمیل پروژه باند فضای سبز و جاده سلامت کمربندی گلستان خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ سعید صفری عنوان کرد: با توجه به‌ضرورت اقدامات زیربنایی و زیرساختی در قالب طرح اصلاح کمربندی گلستان، پروژه‌های اصلاح و اجرای نهر مطابق طرح‌های مصوب، جدول‌گذاری و ساماندهی فضای سبز موجود در قالب جاده تندرستی اجرا شد.

صفری، اجرای نهر و جدول‌گذاری را در راستای هدایت آب‌های سطحی و سهولت تردد و رفاه شهروندان عنوان کرد و گفت: دو هزار و ۱۰۰ متر نهر و جدول‌گذاری در حاشیه این کمربندی انجام‌شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به وجود باند فضای سبز در ضلع شرق کمربندی گلستان، احداث پیاده راه سلامت به متراژ دو هزار و ۲۰۰ مترمربع و همچنین کف‌پوش رینگ دوچرخه‌سواری به متراژ یک هزار و ۱۰۰ متر طول احداث شد که در نظر است تجهیزاتی از قبیل: تأمین روشنایی، نصب نیمکت، ست ورزشی و ... در این مسیر نصب و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کرج تصریح کرد: تکمیل پیست دوچرخه‌سواری و همچنین بهسازی و تراش و روکش آسفالت حدفاصل بلوار دانش تا خیابان شهید مسیح اله پاک‌دل نیز در برنامه‌های آتی اقدامات عمرانی این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات