جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون فرماندار کرج:

برهم زنندگان نظم عمومی اندک هستند/با آنها برخورد می‌شود

معاون سیاسی فرمانداری کرج گفت: تعداد برهم زنندگان نظم عمومی اندک و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان کرج، مهدی آقابراری روز دوشنبه ۱۸ مهرماه در نوزدهمین جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان کرج که با حضور مدیران شهرستان و با محوریت بررسی مشکلات مسکن مهرماهدشت در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و فراجا با قدردانی از زحمات شبانه روزی سبزپوشان عرصه نظم و امنیت در وقایع اخیر ضمن تحلیلی بر نقش  رسانه های بیگانه در وقایع اخیر و ضرورت جریان سازی جهاد تبیین در برابر توطئه های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی دارند؛ اظهار کرد: استکبار جهانی ایرانی ضعیف و گاوی شیرده می خواهد تا سرمایه های ملی این کشور را بهره کشی کند؛ جایگاه ایران قوی، برخورداری از انرژی هسته ای و تکنولوژی های پیشرفته، جمهوری اسلامی را در عرصه بین المللی ممتاز ساخته اما آنها این را نمی خواهند و برایشان قابل تحمل نیست که قدرت ما را در مجامع بین المللی نظاره گر باشند.

وی تصریح کرد: کشورهایی همچون عربستان سعودی میلیون ها دلار در کشورهای همسایه جمهوری اسلامی برای آسیب به ایران هزینه می کنند در چنین شرایطی باید دانشجویان و جوانان این کشور آگاه باشند که در زمین دشمن بازی نکنند.
 
وی تصریح کرد: همه می دانیم که رسانه های بیگانه با بزرگنمایی و فضاسازی رسانه ای برای ایجاد اغتشاش و آسیب به اموال عمومی، تمام هم خود را گذاشته اند و وظیفه تمامی نخبگان در نظام جمهوری اسلامی است که با آگاهی نسبت به ترفندهای شوم آنان جهاد تبیین را فراگیر نمایند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج در ادامه با بیان اینکه  فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث وقایع اخیر بسیار مبسوط نقشه راه را برای همگان روشنگری نمود، افزود: امروز در هرجایگاهی که قرار داریم از خانواده تا سطوح اجتماع موظف به جهاد تبیین هستیم.
 
وی همچنین با اشاره به تازه ترین سخنان رهبر معظم انقلاب درمراسم دانش آموختگی دانشگاه افسری و نکاتی که در بیانات ایشان مطرح شد، خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار جهانی از گذشته تا به امروز استمرار داشته و دارد و برای نسلی که از جنگ تحمیلی تا تحریم را تجربه کرده است این موضوع تازگی ندارد و همه ما می دانیم که استکبار جهانی دلسوز ما نیست.
 
آقابراری با بیان اینکه نسل جوان نباید تحت تاثیر رسانه های معاند قرار بگیرد و تمامی این تحرکات بنوعی حاکی از هیجان زدگی است، تاکید کرد: قشر جوان ما نسبت به سیاست های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی آگاه هستند و تحت تحرکات آنها قرار نمی گیرند و بر موج جریان های تفرقه برانگیز سوار نمی شوند؛ تعداد برهم زنندگان نظم عمومی اندک و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج تصریح کرد: مسائل داخلی ما ارتباطی به دشمنان خارجی و کشورهای دیگر ندارد و آنها حق دخالت در امور را ندارند.
 
وی تاکید کرد: جهاد تبیین در هر جایی که هستیم وظیفه فعلی ما خواهد بود و همه باید بدانیم که تخریب اموال عمومی آسیب به خودمان است.

انتهای پیام  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات