شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

 استاندار البرز:

پیگیری جانمایی ایجاد مراکز خدماتی در اماکن گردشگری استان

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تفاهم‌نامه ایجاد 10 مرکز خدماتی با رویکرد ایجاد سرویس‌های بهداشتی بین راهی و تابلوهای معرفی اماکن گردشگری استان در مناطق هدف، امضا شده و اکنون درصدد جانمایی و اجرای آن هستیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «مجتبی عبداللهی» در نشستی که روز یکشنبه با حضور «حسین زاده» معاون وزیر گردشگری در سالن جلسات حوزه استان برگزار شد، افزود: استان البرز مملو از مکان‌های گردشگری طبیعی و آثار تاریخی است از این رو برای جذب گردشگران باید بسترهای لازم را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: ایجاد مراکز خدماتی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و غرفه‌های معرفی اماکن گردشگری و راهنمایی گردشگران از جمله مواردی است که باید ایجاد شود.

عبداللهی گفت: برای این منظور وزرای گردشگری و راه و شهرسازی طی توافقی برای ایجاد سرویس‌های بهداشتی در سراسر کشور بمه نظور رفاه گردشگران و مسافران عبوری از اماکن گردشگری، اقدام کرده‌اند.

وی افزود: اکنون سرمایه‌گذار برای این امر در استان وارد شده و باید هر چه سریع‌تر نسبت به جانمایی اماکن، اقدام کنیم.

استاندار البرز گفت: مکان‌های در نظر گرفته شده باید مورد تایید ادارات کل محیط زیست، منابع طبیعی، گردشگری، راهداری و آب منطقه‌ای باشد و ضرورت دارد هر کدام از دستگاه‌ها وظایف حوزه خود را در اسرع وقت انجام دهند.

وی افزود: برای تبدیل شدن استان البرز از مبدا به مقصد گردشگری، برنامه‌های ویژه ای داریم و گام به گام برای تحقق آنها حرکت می‌کنیم؛ برای این منظور حضور سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسین زاده معاون وزیر گردشگری نیز در این جلسه اعلام کرد: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های مربوطه در استان نسبت به حل موانع و تسریع روند امور پروژه‌ها اقدام کنند.

وی گفت: استان البرز ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بسیاری در حوزه گردشگری دارد بنابراین برای جذب سرمایه گذاران وارد عمل شده‌ایم.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات