شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

 امحاء نازیبایی دیوارهای شهر با تکنیک «سند بلاست»

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از امحاء نازیبایی دیوارهای شهر با تکنیک «سندبلاست» خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «رمضانعلی پوررستمی» اظهار داشت: اجرای طرح‌های زیباسازی شهر در مهر ماه امسال با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات مورد نیاز فضاهای آموزشی همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری و ایجاد فضای بانشاط و دل‌نشین در آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان با جدیت بیشتری دنبال شده است.

این مسئول اضافه کرد: پاک‌سازی هر نوع آلودگی از جداره‌های شهری و جلوه بخشیدن به دیواره‌های فرسوده و قدیمی شهر نیز به همت اداره هنرهای شهری معاونت زیباسازی  سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در حال انجام است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های زیبا سازی شهر در مهر ماه امسال با هدف ارتقای سطح خدمات و امکانات موردنیاز فضاهای آموزشی همچنین تقویت مشارکت شهرداری با مراکز آموزشی در مباحث شهری و ایجاد فضای بانشاط و دل‌نشین در آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان با جدیت بیشتری دنبال شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج همچنین به طرح رنگ آمیزی و نقاشی دیوار مدارس، گل‌کاری و رسیدگی به فضای سبز باغچه‌ها اشاره کرد و افزود: جلوه بخشیدن به دیواره‌های فرسوده و قدیمی شهر با تکنیک «سن بلاست» بر روی پنج هزار مترمریع از جداره های شهری در حال انجام است.

به گفته پوررستمی، طرح مذکور تاکنون بر روی دیوار آموزش و پرورش ناحیه ۳ و دیوار خیابان علامه جعفری با متراژ حدود هزار و ۵۰۰ مترمربع در جهت زیباسازی نماهای شهری با تکنیک سند بلاست تکمیل شده است.

انتهای پیام/   
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات