شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازدید مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از واحد‌های تولیدی روستایی در کندر کرج

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز پیش از حضور در یادواره شهدای روستای کندر با همراهی رییس شورای اسلامی این روستا بخش آسارا از دو کارگاه تولیدی روستایی در کندر بازدید و بر تمرکز روستاها در تولید محصولات روستایی مثل تولید پوشاک یا خوراک تاکید کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  «عبدالله دارایی» در این بازدید ضمن گفت‌وگو با فعالان تولیدی روستای کندر با معرفی خدمات اشتغال و تسهیلات روستایی، گفت: هم در بخش آموزش و مهارت روستاییان و هم در بخش‌های حمایت تسهیلات مالی آمادگی داریم تا روستای کندر را قطب تولیدی پوشاک روستایی قرار دهیم.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این بازدید خاطر نشان کرد: تسهیلات پشتیبان برای اشتغالزایی روستایی برای روستاییان فراهم است و از فعالان و روستاییان در این زمان درخواست می‌کنم از فرصت بوجود آمده در این بخش استفاده کنند و در بخش گواهی‌های مهارتی نیز دستگاه متولی آمادگی خدمت و صدور گواهی را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ادامه با اشاره به لزوم تقویت اشتغال در روستاها گفت: همه فرصت‌های حمایت برای اشتغال روستایی توسط دولت فراهم شده است، مجوزهای مشاغل خانگی و تسهیلات تعاونی روستایی و اعتبارات قرض‌الحسنه اشتغالزایی همه برای تقویت اشتغال روستاییان و جوانان عزیز روستایی بویژه زنان و بانوان عزیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
  
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات