چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 نماینده البرز:

برآیند برنامه زاهدی وفا برای تصدی وزارت کار مثبت است

نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات متعدددی را در مجلس با زاهدی وفا وزیر پیشنهادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی داشتیم و برنامه‌هایی که وی برای اداره این مجموعه دارند را  بررسی و مثبت ارزیابی کردیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ علیرضا عباسی افزود: محمدهادی زاهدی وفا گزینه پیشنهادی برای مدیریت وزارت خانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی توانایی مدیریت و تحقق اهداف این وزارتخانه را دارد.

وی بیان داشت: همچنین زاهدی وفا پاسخ ابهاماتی که در حوزه این وزارتخانه مطرح  و وجود داشت را داده، بنابراین در مجموع نظر مثبت نسبت به ایشان دارم.

وی اظهار کرد:  وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی در زمره وزارتخانه هایی است که خروجی تصمیمات  و  کارکرد آن در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، رفاهی و اشتغال مردم تاثیر مستقیم دارد.

عباسی تاکید کرد: بر این اساس می‌طلبد که سکان هدایت و راهبری این وزارتخانه که در مجموع برآیند خروجی تصمیمات و اهداف آن در تقویت آرامش اجتماعی و امید آفرینی برای تمام گروههای سنی جامعه  موثر است، در دست افراد کاردان، متخصص و پیگیر باشد.

محمد هادی زاهدی وفا اقتصاددان ۵۹ ساله، دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوا در کانادا است. در سوابق مدیریتی زاهدی‌وفا، معاون امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی تحقیقات و فن آوری (عتف)، شورای اقتصاد، کمیسیون اقتصادی دولت، شورای پول و اعتبار و  شورای عالی انرژی دیده می‌شود.

 وی در سال‌های گذشته عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، رییس هیئت مدیره هلدینگ صنایع نوین، رییس هیات مدیره رایتل و عضو شورای عالی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت نیز بوده است.

جلسه بررسی صلاحیت زاهدی وفا به‌عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۲ مهرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات