جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار کرج؛

فرصت خدمت به مردم را از دست ندهیم/ ضرورت همدلی شورا و شهرداری

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج با اشاره به حساسیت کار شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: اختلاف و دو دستگی شوراهای اسلامی شهر و روستا را از وظیفه اصلی خود و تمرکز برکارهای عمرانی و خدمت به مردم دور می کند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ غفور قاسم پور در کمیته تثبیت اعیانی که با حضور دادستان کرج، معاون قضایی دادگستری استان البرز، فرماندار کرج و اعضای شورای شهر کرج در سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: فرصت‌های خدمتگزاری بسیار محدود است و زمان زود سپری می‌شود و نباید این فرصت برای خدمت به مردم را از دست داد.

وی تصریح کرد: همه باید به عنوان خادم مردم دست به دست هم بدهیم و منافع شخصی خود را کنار بگذاریم و در جهت منافع عمومی و مصلحت مردم کار کنیم؛  خدمت به مردم  باید سرلوحه کارها  قرار بدهیم.

قاسم پور با اشاره به موضوع انتخاب شهردار جدید کرج افزود: انتظار می‌رود هرچه زودتر بحث حوزه مدیریت شهری کرج تعیین تکلیف شود تا بتوانیم در فضای جدید که در بین مسئولان وجود دارد در فضای اتحاد انسجام و همدلی خدمات رسانی را به مردم استمرار ببخشیم.

فرماندار کرج تاکید کرد: در حوزه مدیریت شهری مساعدت و کمک خواهیم کرد و طرح و برنامه‌های مدیریت شهری کرج باید در چارچوب و شاخص‌های پیشنهادی به استانداری البرز و فرمانداری کرج ارائه شود.

قاسم پور با اشاره به سپری شدن بیش از یک سال از عمر شورای ششم شهر کرج خاطرنشان کرد: سال پر فراز و نشیبی در حوزه مدیریت شهری گذشتو امیدواریم در فرصت باقی مانده شاهد سیاست گذاری و اجرای پروژه شاخص و اثرگذار شهری در مناطق مختلف شهر باشیم.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات