جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

مریم قهرمانی صارم:

مشکل ترافیکی کنار گذر مهرشهر برطرف شود

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج گفت: مشکلات ایجاد شده ناشی از بهره‌برداری پروژه ناقص‌الخلقه کنار گذر مهرشهر برطرف شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور شصت و نهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج ضمن گر امیداشت آغاز هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: چند روز گذشته به همراه معاون ترافیک و با حفظ سمت، معاون عمران و عوامل اجرایی در کنار تعدادی از شهروندان منطقه مهرشهر بازدیدی از مشکلات ایجاد شده ناشی از بهره‌برداری پروژه ناقص‌الخلقه کنار گذر مهرشهر داشتم.

دبیر دوم شورای اسلامی شهر کرج  تصریح کرد: مقرر شده از باب تسکین و کاستن از ترافیک حاصله ادامه کنار گذر با عرض کمتر انجام شود البته بدون تملک املاک واقع در طرح که دچار ارزش افزوده قابل توجهی هم شده‌اند.

قهرمانی صارم بیان کرد: هر چند پرسش‌های متعدد و صورت مسئله همچنان به قوت خود باقی است اما به هر حال معاونت فنی و عمرانی به سرعت بیشتر اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به قرار داد ملزومات ماه محرم اشاره کرد و یادآور شد: گویا در یکی از سازمان‌ها قراردادی بابت موضوعات و ملزومات ماه محرم منعقد شده است که حواشی بسیاری را ایجاد نموده است.

قهرمانی صارم افزود: دستگاه‌های نظارتی شهرداری گزارشی مکتوب از فرایند خرید ملزومات و تشریفات و همچنین بهای تمام شده برای شهرداری ارائه کنند.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات