سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملیحه اکبری رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس شد

در انتخاب هئیت رئیسه سال دوم شوراهای اسلامی شهرستان فردیس، ملیحه اکبری به عنوان رئیس و بهنام فخری به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان فردیس انتخاب شدند.

به گزارش رمزگشانیوز؛ صبح امروز جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهرستان فردیس با حضور حمیدرضا عبدالله پور سرپرست برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و اعضای شورای اسلامی شهرستان فردیس در محل جلسات این شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه عبدالله پور ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از خدمات اعضای شوراهای اسلامی شهرستان فردیس گفت: با جدیت و پویایی که از منتخبین مردم در شورای شهرستان فردیس سراغ داریم، امید است  که گام‌های موثری در جهت توسعه عمران و آبادانی هر چه بهتر  شهرستان برداشته شود.

ملیحه اکبری ریاست شورای اسلامی شهرستان نیز با تشکر از توجه و حساسیت مجموعه فرمانداری نسبت به موضوعات  فردیس ابراز امیدواری کرد که اعضای شورای اسلامی شهرستان جهادگونه بتواند اقدامات مؤثری را در راستای رفع مشکلات شهرستان معمول  برداشته و موجبات رضایتمندی شهروندان عزیز فراهم شود.

در انتهای این جلسه انتخابات هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهرستان برگزار و به اتفاق آرا ؛ ملیحه اکبری به عنوان رئیس، بهنام فخری به عنوان سخنگو، محسن دریانوش به عنوان نایب رئیس، احمد کریمی‌پور به عنوان خزانه‌دار و مهدی نیک مرام به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند.
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات