چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 فاطمه منعمی:

عدالت در پرداخت حقوق نیروهای شهرداری اعمال نمی‌شود

دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: عدالت در پرداخت حقوق نیروهای شهرداری اعمال نمی‌شود و تک تک این بی عدالتی‌ها در شورا گفته شده است ولی از سوی شهرداری پیگیری نمی‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ فاطمه منعمی در  جلسه‌ای که با حضور اعضای شورا و مدیران شهری در خصوص بررسی مشکلات و معیشت کارکنان و آتش‌نشانان شهرداری در سالن جلسات شورای شهر با حضور نمایندگان کارمندان و آتش‌نشانان برگزار شد، اظهار داشت: مدافع شهرداری نیستیم، ما نماینده مردم هستیم و ناظر و سیاستگذار برای مجموعه مدیریت شهری و دفاع از حقوق پرسنل و مردم با رعایت اصل انصاف و عدالت جز وظایف ماست و بایستی همه جانبه مسائل و مشکلات نیروهای مجموعه مدیریت شهری را بررسی کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری کرج حدودا 13 هزار پرسنل در قراردادهای مختلف دارد که زیرنظر معاونت برنامه‌ریزی است، افزود: در برخی قسمت‌ها انتقادات بسیار جدی به معاونت برنامه ریزی شهرداری دارم؛ این معاونت به آرامی حرکت می‌کند و رسیدگی به مسائل و موضوعات کارکنان  را  آنقدر طولانی می‌کند که شورای شهر  یا خسته شود یا اینکه یک اتفاق بزرگی با فضای غیر آرام همچون دیروز و تجمع کارکنان اتفاق بیفتد در صورتی که می توان در یک فضای آرام‌تری پیگیری کرد.

منعمی به تفاوت ابلاغ انشایی و پست سازمانی اشاره کرد، و گفت: وقتی پست سازمانی آتش‌نشان راننده است اما در عملیات‌ها، کارش اطفاء حریق هست، در صورتی که پرداختی متفاوت برای انجام این دو کار وجود داشته باشد، چگونه می‌توانید این مسئله را از راه قانونی حل و فصل کنید؟! عدالت توزیعی در بین کارکنان شهرداری  را چه کسی می‌تواند درست کند جز معاونت برنامه ریزی.

در پایان دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی باید نسبت به شرح وظایف خود با آگاهی بیشتر و مسئولانه تر عمل نماید.

انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات