جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

البرز پتانسیل ویژه‌ای در میزبانی از رویدادهای بزرگ دارد

مجتبی جانعلی با بیان این که  البرز پتانسیل ویژه‌ای در میزبانی از رویدادهای بزرگ دارد، از حمایت دکتر سجادی و تلاش دست اندرکاران برگزاری مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن در البرز قدردانی کرد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان البرز در پایان مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن به میزبانی این استان اظهار کرد: امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای کلیه شرکت کنندگان در این رقابت‌ها به ویژه میهمانان خارجی بوده باشیم.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و به اذعان شرکت کنندگان، توانستیم میزبانی مطلوبی از مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن انجام دهیم.

جانعلی با قدردانی از حمایت وزیر ورزش و جوانان گفت: از حمایت و حضور دکتر سجادی که موجب دلگرمی ورزشکاران حاصر در رقابتها و همچنین ورزش دوستان استان البرز شد، قدردانی ویژه دارم.

وی ادامه داد: همچنین جا دارد از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط دست اندرکان این مسابقات از جمله فدراسیون اسکی به ویژه هیئت اسکی استان البرز و در راس آن سید مجتبی صید رئیس هیئت و همچنین علی عمران سولقانی رئیس اسبق هیئت استان و از پیشکسوتان نامدار اسکی کشور تقدیر و تشکر نمایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: ورزش البرز پتانسیل ویژه ای در میزبانی از رویدادهای بزرگ دارد و در آینده می توانیم بیش از پیش در این زمینه گام برداریم.

 انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات