چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز:

مشکلات شهرستان فردیس احصا شده و حل آنها در دستور کار قرار گرفت  

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: گره پروژه بیمارستان دولتی فردیس اکنون باز شده و تا پایان سال بهره‌برداری از آن محقق می‌شود، همچنین بیمارستان خصوصی به‌آفرین نیز به مجموعه درمانی این شهرستان اضافه می‌شود که مجموعا ۶۰۰ تخت بیمارستانی خواهد بود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی در دیدار با جمعی از نخبگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم در شهرستان فردیس که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان و تخصیص اعتبارات ویژه به منظور ارتقاء و تقویت زیرساخت‌های عقب مانده استان، افزود: بواسطه این امر اقدامات بزرگی در دستور برنامه‌های استان قرار گرفته که با تحقق آنها بخش قابل توجهی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم حل و فصل می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان متراکم فردیس نیز با موانع جدی در تأمین سرانه‌ها در حوزه‌های مختلف مواجه است بنابراین طی بازدیدها و جلسات متعدد نسبت به احصا و حل آنها اقدام شده است.

عبداللهی گفت: اعمال محدودیت‌های جدی و تحریم‌های ناجوانمردانه بر علیه ایران اسلامی، بسیاری از تعاملات و همچنین روند پیشرفت پروژه‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس تلاش و اهتمام بیشتری برای پیشبرد امور لازم است از این رو برای تسریع در روند امور به راهکارهایی همچون تهاتر نفتی با کشورهای صاحب تکنولوژی و یا توان عمرانی در دنیا وارد مذاکره شده‌ایم.

استاندار البرز گفت: یکی از مهمترین نیازهای مردم شهرستان فردیس، بیمارستان و تأمین سرانه‌های بهداشتی و درمانی است، از این رو با پیگیری‌های جدی در جهت حل مشکلات بیمارستانی فردیس اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: گره پروژه بیمارستان دولتی فردیس اکنون باز شده و تا پایان سال بهره‌برداری از آن محقق می‌شود، همچنین بیمارستان خصوصی به‌آفرین نیز به مجموعه درمانی این شهرستان اضافه می شود که مجموعا ۶۰۰ تخت بیمارستانی خواهد بود.

عبداللهی گفت: از سوی دیگر با تعامل خیرین و دولت ساخت ۱۰۰ مدرسه را در دستور کار داریم که سهم فردیس نیز مشخص است و باید شهرداری برای اختصاص زمین مناسب همراهی بیشتری داشته باشد.

وی افزود: اکنون جانمایی برای ساخت ۵۴ مدرسه صورت گرفته است.

عبداللهی گفت: قرارگاه‌های اجتماعی، مسکن و اشتغال استان نیز با رویکرد محرومیت‌زدایی از محله‌های کم برخوردار، جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان، اشتغال برای افراد جویای کار و تأمین مسکن اقشار مختلف مردم راه‌اندازی شده‌اند و فعالیت قابل قبولی دارند.

وی افزود: انتظار می‌رود نخبگان، افراد صاحب نظر، بزرگان، خیرین و فعالان اجتماعی و... برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان همراهی و تعامل بیشتری داشته باشند.

استاندار البرز گفت: توسعه اماکن و امکانات و تجهیزات ورزشی در استان و بویژه شهرستان فردیس را با جدیت دنبال می‌کنیم و در این راه باید شورای اسلامی و شهرداری نیز همراهی لازم را داشته باشند.

وی افزود: موضوع انتزاع کامل شهرستان فردیس از کرج نیز طی جلسات تخصصی در حال پیگیری است و بزودی نتایج آن اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات