پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

استاندار البرز اعلام کرد؛

66 محله محروم استان در کانون توجه بنیاد مستضعفان قرار گرفت

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: موضوعات متعددی که دغدغه‌های اساسی استان و مردم محسوب می‌شود، طرح شد و با نظر مثبتی از سوی بنیاد مواجه شد که امید است با تسریع در اجرای این توافقات بتوانیم بستر رضایتمندی مردم شریف استان را فراهم کنیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛ مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی فرصت‌های همکاری و تعامل بنیاد مستضعفان کشور با اهداف توسعه‌ای و ارتقاء زیرساخت‌های استان که روز پنجشنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از توجه ویژه رئیس بنیاد مستضعفان کشور به مشکلات و معضلات استان، افزود: در این نشست تعاملات و توافقات ارزشمندی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از 20 موضوع مورد توافق قرار گرفت، ادامه داد: رویکرد بنیاد مستضعفان کشور در راستای ارتقا سرانه ها و زیرساخت های استان و موضوعات محرومان و نیازمندان بسیار مثبت است.

عبداللهی گفت: ساخت مسکن برای محرومان و خانواده‌های دارای بیش از 2 معلول، مصوب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه 66 محله محروم در استان شناسایی شده، مورد توجه بنیاد مستضعفان قرار گرفته و ساماندهی و محرومیت‌زدایی در محله سهرابیه نیز با نگاه ویژه‌ای مواجه شد.

استاندار البرز با اشاره به پروژه منطقه 2 آزادراه تهران شمال، گفت: تسریع در تکمیل این پروژه و رفع موانع استانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس مشکلات مردم در بخش آسارا برای تردد در زمان‌های خاص از آزادراه مطرح شد و قول مساعد برای همراهی از سوی بنیاد مستضعفان با نظر مثبت رئیس محترم بنیاد، دریافت شد.

عبداللهی گفت: موضوعات متعددی که دغدغه‌های اساسی استان و مردم محسوب می‌شود، طرح شد و با نظر مثبتی از سوی بنیاد مواجه شد که امید است با تسریع در اجرای این توافقات بتوانیم بستر رضایتمندی مردم شریف استان را فراهم کنیم.
 
انتهای پیام/ 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات