پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بغدادی تأکید کرد؛

پروژه‌های آب رسانی برای تأمین نیاز مردم نظرآباد آماده افتتاح است

فرماندار شهرستان نظرآباد ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: عمده پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان برای هفته دولت در بخش آب بوده و در تلاش برای رفع محدودیت‌های آبی هستیم.

به گزارش رمزگشانیوز؛  به نقل از ایرنا؛ حسین بغدادی  روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: در مجموع برای هفته دولت ۳۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۳۱ میلیارد تومان آماده بهره برداری است که بیشتر این طرح ها در بخش بهسازی شبکه های آب روستایی و شهری هستند .

وی ادامه داد: همچنین طرح های دیگر در حوزه طرح های هادی شامل جدول و آسفالت راه های روستایی با محوریت دهیاری‌ها ، تقویت شبکه فیبر نوری نظرآباد و افتتاح ۲ مدرسه است .

فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: در بخش پروژه‌های خصوصی نیز معطوف به اجرای طرح‌های گلخانه‌ای، توسعه گاوداری‌ها با توجه به پتانسیل‌های دامداری شهرستان نظرآباد و ماهیان زینتی هستیم .

وی با اشاره به فرآینده جهاد مدرسه‌سازی در استان البرز بیان داشت: بخش آموزش شهرستان نظرآباد نیز از سهمیه استانی ۱۲ مدرسه، ۶ مدرسه کلنگ‌زنی آن برای این شهرستان خواهد بود و ۲ واحد صنعتی نیز در کنار این پروژه‌های کلنگ‌زنی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود .

رویکرد دولت سیزدهم خدمات رسانی گسترده به مردم است

بغدادی در ادامه به رویکرد مردمی و خدمات رسانی گسترده دولت سیزدهم در توجه به مناطق روستایی اشاره کرد و افزود: شهرستان نظرآباد رتبه اول در تولید گندم، جو و سویا دارد به طوری که بیش از ۷۰ درصد تولیدات استان البرز در این شهرستان است .

وی ادامه داد: با توجه به مردمی بودن دولت سیزدهم مبنی ایجاد بسترها برای رفاه مردم پتانسیل‌های حوزه کشاورزی و اقتصادی شهرستان نظرآباد با هدفگذاری برای توسعه هرچه بیشتر آن مورد شناسایی قرار گرفته است .

فرماندار نظرآباد بیان داشت: براین اساس بسیاری از برنامه ریزی‌ها به سمت تقویت این پتانسیل‌ها در شهرستان بوده و مشکل کم‌آبی در حوزه صنعت  آن مورد پیگیری قرار گرفته است .

وی افزود: وجود شهرک‌های صنعتی در این شهرستان مزیت دیگری برای توسعه آن به شمار می‌رود که با تصویب شهرک صنعتی نجم آب که اکنون تعیین زمین شده  کارهای بزرگی در حال پیگیری است .

بغدادی در ادامه تأکید کرد: برخی از زیرساخت‌ها از جمله پست برق ۲۳۰ ولت باید برای پایداری برق در واحدهای صنعتی و مسکونی مورد توجه قرار گیرد که این مهم نیز در دست اقدام قرار گرفته و ایجاد تأسیسات آن مدنظر است .

در تلاش برای حل مشکلات راه  و آب شرب مردم نظرآباد هستیم

وی یاد آورشد: برای حل مشکلات ترددی مردم شهرستان ۲ کمربند شرقی و غربی داریم که کمربند شرقی شهرداری متولی است و کمربند غربی راه و شهرسازی پیگیری می‌کند  که تاکنون  ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، بنابراین با بهره برداری ازآن وسایط نقلیه سنگین به داخل شهر تردد نخواهند داشت.

فرماندار شهرستان نظرآباد بیان داشت: جدی ترین پروژه دربحث حل مسئله آب خط انتقال آب طالقان به این شهرستان است که ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه به طول۲۲.۵ کیلومتر دارد .

وی اضافه کرد: برای این مهم مخزن پنج هزار مترمکعبی احداث شده و نیاز آبی شهرنظرآباد را تا ۳۰ آینده برطرف می کند .

به مناسبت هفته دولت ۲۳۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری حدود ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای حدود ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در استان البرز بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۱۷۴ پروژه در بخش دولتی با اعتباری حدود سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات