جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

 فراخوان پیش‌ثبت نام طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی»

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی شهرستان کرج از برگزاری طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی» خبر داد و گفت: این طرح در خصوص سواد رسانه ویژه بانوان رده سنی 20 الی 35 سال به صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ نجمه زارعی، مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی شهرستان کرج، از برگزاری طرح «پلکان حرف آورد در فضای مجازی» خبر داد و گفت: این در طرح با هدف آموزش سواد رسانه ای در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این طرح ویژه بانوان روزهای 8 و 10 شهریور ماه اجرایی می‌شود، ادامه داد: این دوره‌های سواد رسانه‌ای به روش نوین و دور از برنامه‌های مرسوم گذشته در این حوزه برگزار می‌شود.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی شهرستان کرج با اشاره به اینکه مدرسین این طرح مشخص شده است، یادآور شد: سعی داریم با اجرای این طرح آسیب‌های فضای مجازی را رصد کرده و به نحوه مقابله با آن بپردازیم.

زارعی با تأکید بر اهمیت تأثیر فضای مجازی بر ناخودآگاه افراد، تأکید کرد: همچنین این مهم نیز به صورت جدی در دستورکار قرار دارد.

وی رده سنی مجاز در شرکت این دوره‌های سواد رسانه‌ای را جوانان 20 الی 35 سال برشمرد و اظهار کرد: ظرفیت ثبت‌نام در این دوره‌های رایگان به صورت محدود است و اولویت با افرادی که ضمن داشتن شرایط لازم زودتر اقدام به ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها در دو روز سه شنبه و پنج شنبه برگزار می‌شود، اضافه کرد: هر روز مشمول سه کلاس درسی در تالار شهیدان نژاد فلاح خواهد بود. متقاضیان برای انجام پیش ثبت‌نام باید به آدرس الکترونیکی https://survey.porsline.ir/s/9YRXQQP/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 
 
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات