دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب رتبه اول کشوری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در ارزیابی عملکرد آموزشی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز از کسب رتبه اول کشوری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در ارزیابی عملکرد آموزشی اجرایی سه ماهه اول سالجاری بخش دولتی در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خبر داد.

به گزارش رمزگشانیوز؛ «بهزاد غفاری» مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با اعلام این خبر افزود: با اجرای کامل برنامه عملکردی ابلاغی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور  و  تحقق  ۱۹۹ درصدی تعهدات آموزشی، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز موفق به کسب رتبه اول عملکرد آموزشی اجرایی بخش دولتی سه ماهه اول امسال در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای کشور شد.

بهزاد غفاری اظهار داشت: این اداره کل با ۸ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از  ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای غیر دولتی، متولی ارائه آموزش‌های مهارتی به اقشار مختلف استان با هدف تربیت و توانمندسازی نیروهای ماهر کارآمد و ارتقاء مهارت منابع انسانی شاغل در صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان می‌باشد.

بهزاد غفاری دستیابی به این مهم را حاصل همت تمام همکاران ساعی و پرتلاش اداره‌کل و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان عنوان کرد و تلاش بیش از پیش همه مربیان، کارشناسان و متولیان امر مهارت‌آموزی استان را جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضروری برشمرد.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات