دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پویش مشق احسان در استان البرز برگزار می‌شود

 پویش مشق احسان با هدف تهیه و توزیع ۷۳۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر در مناطق کم برخودار استان البرز اجرایی می‌شود.

به گزارش رمزگشانیوز؛ محمد مهدی پورسلیمانی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز در گفت و گو با خبرنگاران از اجرای پویش مشق احسان توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی در استان البرز خبر داد.

وی ضمن اشاره به مسئله محور بودن اقدامات بنیاد احسان و  متناسب بودن پویش‌ها با نیازهای روز جامعه، اعلام کرد این پویش در نیمه اول شهریور ماه اجرایی می‌شود.

مدیرکل ستاد در استان البرز در ادامه گفت: این بسته‌ها شامل کیف ، دفترهای مختلف، مداد، خودکار، پاک‌کن، تراش ، مداد رنگی، لیوان، جامدادی و ... به ارزش ریالی هر بسته حدود ۳ میلیون ریال می‌باشد که ان‌شاءالله ۷۳۰۰ بسته مشق احسان بین دانش‌آموزان در مناطق کم برخودار استان توزیع خواهد شد.

پورسلیمانی پیرامون راه‌های مشارکت در این حرکت مبارک گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می‌توانند از راه‌های ذیل در این امر خیر مشارکت نمایند:
۱. غرفه‌هایی که توسط گروه‌های جهادی و مساجد در ۱۵ نقطه استان جهت دریافت مشارکت‌های مردمی برقرار خواهد شد.
۲. از طریق سایت دنیای احسان به نشانی اینترنتی EHSAN.IR
۳. از طریق کد دستوری #۱۵۴۰۳۰
۴. از طریق واریز وجه به حساب بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به شماره کارت ۵۰۴۰۷۲۱۱۱۱۶۶۶۴۰۱

وی در پایان به نحوه شناسایی دانش‌آموزان درمناطق کم برخودار اشاره و بیان کرد: دانش‌آموزان هدف در مناطق کم برخودار استان از طریق گروه‌های جهادی، مساجد و مراکز نیکوکاری و گروه‌های فعال در عرصه عدالت آموزش و ارتباط آنان با مدارش شناسایی و معرفی می‌شوند تا از این خدمات بهره‌مند شوند.
گالری عکس
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات