پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه استان البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر مشارکت حداکثری خیرین در رفع کمبودها و نواقص موجود در حوزه‌های مسکن، بیمارستان و مدرسه در استان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه استان ضرورت دارد.

به گزارش رمزگشانیوز؛  مرتضی ولی پوری در جلسه هماهنگی با رؤسای مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مسکن‌ساز و بیمارستان‌ساز اظهار داشت: امروزه در اکثر کشورهای توسعه یافته نیز حوزه سلامت به عنوان یک آسیب مطرح است و دولت‌ها برای تأمین سلامت مردم به تنهایی قادر نیستند از این رو از توان خیرین استفاده می‌شود.

وی افزود: برای توسعه استان بهره‌مندی از ظرفیت خیرین به خصوص در حوزه‌های مدرسه، مسکن و بیمارستان در اولویت است.

ولی پوری تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد خوب خیرین در استان در حوزه‌های مختلف منجر به دستاوردهای مهمی بالاخص در عرصه مدرسه‌سازی شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم کارهای انسان دوستانه خیرین در استان ارتقاء یابد، افزود: خیرین استان همواره بدون توجه به موانع موجود در راه اعتلای جامعه تلاش وافری دارند و ما همواره در این امر شاهد تحولات بزرگ‌تر در حوزه‌های مدرسه‌سازی و دیگر عرصه‌ها در استان بوده‌ایم.

معاون استاندار تصریح کرد: خیرین استان در توسعه استان نقشی اثر گذار و مؤثر دارند و همواره در امر سلامت و تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش پیش قدم بوده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با بیان اینکه جهش واقعی در ساخت مسکن از اولویت‌های اساسی دولت مردمی است، افزود: از این رو در استان البرز نیز رفع دغدغه‌های خانوارها در زمینه مسکن از اولویت‌های اصلی توسط همه دستگاه‌های ذی ربط می‌باشد.

ولی‌پوری در پایان گفت: در این امر نیز در استان از تجارب خیرین در عرصه ساخت مسکن استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 
 
لینک کوتاه
اخبار مرتبط
نظرات شما
0 نظر
ارسال نظرات